Toyota Material Handling Finland Oy - Toyota voitti kaksi ”Vuoden Trukki”-palkintoa CeMAT 2014 – messuilla

Lehdistötiedote   •   Touko 28, 2014 10:39 EEST

Toyota Material Handling Europelle (TMHE)  CeMAT 2014 – messut olivat menestys. Toyotan kaksi huipputuotetta voittivat Vuoden Trukki – palkinnon IFOYn (”International Forklift of the Year”) palkinnonjakotilaisuudessa Hannoverissa. Toyota sai tunnustusta kansainväliseltä tuomaristolta niin laadusta kuin luotettavuudesta materiaalinkäsittelylaitteissaan ja ratkaisuissaan. Voittajiksi valittiin Toyota I_Site -kalustonhallintajärjestelmä ja Toyota Traigo 80 -vastapainotrukki.

Toyota I_Site -järjestelmä voitti palkinnon kategoriassa “Sisälogistiikan ratkaisut”.  Se valittiin voittajaksi käyttöominaisuuksien ja loppuasiakashyötyjen vuoksi. Tuomaristo oli erittäin vakuuttunut järjestelmän  tehokkuudesta, tuottavuudesta ja alentuneista käyttökustannuksista, joita Toyota I_Site -järjestelmän käyttö tuottaa sen käyttäjille.

Toyota Traigo 80 sähköinen vastapainotrukki sai ykkösijan alle 3.5t vastapainotrukkien kategoriassa.  Tuomaristo vaikuttui erityisesti trukin korkeasta kiihtyvyydestä, joka tekee siitä samaan aikaan 20 % tuottavamman. Toyota Traigo 80 on yksi tehokkaimmista ja energiapiheimmistä vastapainotrukeista trukkialalla.

“Olen erittäin kiitollinen ottaessani vastaan nämä kaksi IFOY – palkintoa”, sanoi Hans van Leeuwen, myynti- ja markkinointijohtaja, Toyota Material Handling Europe. “Tämä saavutus ei olisi ollut mahdollinen ilman osaavia työntekijöitämme ja asiakkaitamme. Samalla tämä tukee tavoitettamme: asiakastyytyväisyys erinomaisen tehokkuuden kautta.”

Lisätietoja: Pasi Nieminen, toimitusjohtaja, 010-575 7200 ja www.toyota-forklifts.fi

Toyota Material Handling Finland Oy (TMHFi) on Suomen suurin materiaalinkäsittelylaitteiden ja niihin liittyvien palveluiden ja ratkaisujen toimittaja. Laajaa Toyota- ja BT-trukkien tuotevalikoimaa täydentävät 5 – 9 tonnia nostavat Kalmar Light – sarjan trukit, Manitoun maasto- ja ajoneuvotrukit sekä Toyota Racking Solutions varastokalusteet. Yhtiön palveluksessa on 140 henkilöä ja liikevaihto on 44 miljoonaa euroa (2012). TMHFi on ISO14001-sertifioitu Toyotan kestävänkehityksen strategian mukaisesti. Yritys kuuluu maailman suurimman trukkivalmistajan Toyota Industries Corporationin materiaalinkäsittelyliiketoiminnasta vastaavaan Toyota Material Handling Groupiin.