Toyota mukana KunnossapitoForum 2015-messuilla

Lehdistötiedote   •   Maalis 13, 2015 10:00 EET

Toyota Material Handling Finland Oy osallistuu KunnossapitoForum 2015-messuille Tampereella 25-26.3.2015. Toyota esittelee messuilla mm. monipuolista valtakunnallista trukkien kunnossapitopalvelua, Toyota i_Site-kalustonhallintajärjestelmää, henkilöturvallisuutta parantavaa SpotMe-varoitusjärjestelmää, kuljettajakoulutuspalveluja sekä varastokalusteiden tarkastus- ja kunnossapitopalveluita. Toyotan monipuolisen tuote- ja palveluvalikoiman avulla suomalainen teollisuuden ja logistiikan asiakaskunta voi saavuttaa merkittäviä hyötyjä trukkien ja varastojen kunnossapidossa ja turvallisuudessa.

Messuilun ohessa Toyota järjestää Toyota Forklift Loading Challenge –kilpailun, jossa testataan messuvieraiden trukin käsittelytaitoja. Hauskassa ja haastavassa kilpailussa on tarkoitus tuoda esille, että trukin turvallinen käsittely vaatii koulutusta, suunnitelmallisuutta ja huolellisuutta. Kaikki osallistujat palkitaan.

Lämpimästi tervetuloa Toyotan osastolle 215!

Toyota Material Handling Finland Oy (TMHFi) on Suomen johtava materiaalinkäsittely- ja sisälogistiikkaratkaisujen toimittaja. Toyotan tehtävänä on tuottaa, palveluja, ratkaisuja ja tuotteita, joiden avulla voidaan kehittää sisälogistiikan tuottavuutta, sisälogistiikan prosesseja sekä varasto- ja logistiikkatiloja. Laajaa Toyota- ja BT-trukkien tuotevalikoimaa täydentävät Kalmar Light-sarjan trukit, monipuoliset jälkimarkkinointipalvelut, koulutuspalvelut, Toyota Racking Solutions -varastokalusteet, automaatioratkaisut ja Toyota I_Site – kalustonhallintajärjestelmä, jonka avulla voidaan johtaa sisälogistiikan tuottavuutta ja kustannuksia. Yhtiön palveluksessa on 140 henkilöä ja liikevaihto on 41,4 miljoonaa euroa. TMHFi on ISO14001-sertifioitu Toyotan kestävänkehityksen strategian mukaisesti. Yritys kuuluu maailman suurimman trukkivalmistajan Toyota Industries Corporationin materiaalinkäsittelyliiketoiminnasta vastaavaan Toyota Material Handling Groupiin.

PDF-tiedosto