TOYOTALTA UUSI KIVENKOVA TAKUU

Lehdistötiedote  •  2012-07-02 10:12 EEST

Päätös takuuehdon kehittämiseen ja muuttamiseen on syntynyt asiakapalautteen ja Toyota Material Handlingin toteuttaman laatuseurannan perusteella. Vastaamme mielellämme asiakaskunnan tarjoamaan haasteeseen ja muutamme takuuehtoja vastaamaan asiakkaiden toiveita. Takuuajan pidentäminen kertoo Toyota Material Handlingin vahvasta luottamuksesta omien tuotteidensa laatuun ja luotettavuuteen.

Myyntijohtaja Jukka Heinonen: ”Olemme iloisia voidessamme tarjota asiakaskunnan tarpeita vastaavia ratkaisuja myös takuuehtojen osalta. Nyt lanseeratun, kaikkiin uusiin koneisiin sovellettavan takuuehdon lisäksi asiakkaalla on myös mahdollisuus hankkia koneeseensa lisäturvaa tarjoamillamme tehtaan lisätakuu-palveluilla. Nämä palvelut täydentävät mainiosti kokonaistarjontaamme.”

Tarkempia tietoja uudesta takuuehdosta ja lisätakuu-palveluista on saatavissa Toyota Material Handlingin myynnin ja huollon asiakaspalveluhenkilöiltä.

Toyota Material Handling Finland Oy on Suomen suurin materiaalinkäsittelylaitteiden sekä niihin liittyvien palveluiden ja ratkaisujen toimittaja. Laajaa Toyota- ja BT-trukkien tuotevalikoimaa täydentävät 5 – 9 tonnia nostavat Kalmar Light – sarjan trukit, Manitoun maasto- ja ajoneuvotrukit sekä Mecaluxin varastokalusteet. Yhtiön palveluksessa on 130 henkilöä ja liikevaihto on 40 miljoonaa euroa. Yritys kuuluu maailman suurimman trukkivalmistajan Toyota Industries Corporationin materiaalinkäsittelyliiketoiminnasta vastaavaan Toyota Material Handling Groupiin. Lue meistä lisää osoitteessa www.toyota-forklifts.fi

Word-tiedosto

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom