TOYOTAN FIRST-MALLISTO LAAJENEE BT-TUOTTEILLA

Lehdistötiedote   •   Loka 03, 2012 08:00 EEST

Toyota Material Handling Finland Oy:llä on ilo ilmoittaa, että suosittu nopean toimituksen First-tuotemallisto laajenee BT:n varastotrukeilla. First-malliston perustana jatkavat 2,5 ja 3 ton kokoluokkien Tonero-vastapainotrukit.

First -mallisto eli ”Heti valmis”

Nykypäivän hektisessä materiaalinkäsittely-ympäristössä on tärkeää, että trukkikalusto on oikein valittua. Oikein valitulla kalustolla toiminta on tehokasta ja nopeaa. Asiakkaiden tarpeiden kuuntelu yhdistettynä Toyotan erityisosaamiseen on tuottanut ns. First -malliston eli trukit nopeaan toimitukseen. Trukit on varustettu suosituimmilla asetuksilla ja tehtaan perusvarusteilla toimiakseen mahdollisimman monessa toimintaympäristössä.  Tätä kutsutaan myös nimellä “Heti valmis”-mallisto.

Kaikki ohjelmaan valitut trukit ovat varustettu Toyotan erityislaatuisilla ominaisuuksilla, jotka tekevät Toyotasta materiaalinkäsittelylaitteiden ykköstoimittajan. Nämä trukit tarjoavat parhaan suorituskyvyn, turvallisuuden, käyttömukavuuden ja luotettavuuden. Ne sisältävät myös keskeiset varusteet täyttääkseen asiakkaiden hyvin erilaisten toimintaympäristöjen vaatimukset.

Kaikissa vastapainotrukeissa on Toyota SAS- aktiivinen ajonvakautus. SAS-järjestelmä lisää kuljettajan turvallisuutta ja vähentää myös kuljetettavien tavaroiden vaurioita. Näissä trukeissa on myös luotettavat Toyota-teollisuusmoottorit tuottavuuden lisäämiseksi.

Varastotrukeista löytyy innovatiivinen integroitu ajojärjestelmä, BT Powerdrive, joka parantaa trukkien tehokkuutta, turvallisuutta ja tuottavuutta.

First -mallisto

Yhdessä asiakkaiden kanssa mallistoon on valittu seuraavat trukit: Toyota Tonero, BT Levio W-sarja ja BT Levio P-sarja. Nämä trukit käyvät tyypillisimpiin tarpeisiin kuten lastaamiseen, purkamiseen, siirtoihin ja pinoamiseen. Nämä First -malliston trukit sisältävät tietyt vakiovarusteet ja ne voidaan toimittaa nopeasti joko tehtaiden tai Vantaan toimipisteen varastoista.

Todistetun laadun lisäksi kaikkiin trukkeihin saa myös Toyotan vuokra- ja huoltosopimuksen.

Lisätietoa First -mallistoon kuuluvista trukeista ja varustepaketeista löytyy http://www.toyota-forklifts.fi/Fi/Pages/default.aspx.

Toyota Material Handling Finland Oy on Suomen suurin materiaalinkäsittelylaitteiden sekä niihin liittyvien palveluiden ja ratkaisujen toimittaja. Laajaa Toyota- ja BT-trukkien tuotevalikoimaa täydentävät 5 – 9 tonnia nostavat Kalmar Light – sarjan trukit, Manitoun maasto- ja ajoneuvotrukit sekä Mecaluxin varastokalusteet. Yhtiön palveluksessa on 140 henkilöä ja liikevaihto on 40 miljoonaa euroa. Yritys kuuluu maailman suurimman trukkivalmistajan Toyota Industries Corporationin materiaalinkäsittelyliiketoiminnasta vastaavaan Toyota Material Handling Groupiin.

Materiaali- ja kuvapyynnöt:

Markkinointikoordinaattori Suvi Kangasniemi