Uusi BT Reflex O-sarjan työntömastotrukki

Lehdistötiedote   •   Loka 22, 2012 07:06 EEST

Ulko- ja sisäkäyttöön sopiva malli pehmeillä kumipyörillä ja korkeammalla maavaralla

Työntömastotrukit ovat keskeisessä asemassa monissa varastointi- ja jakelujärjestelmissä. Niillä on yleensä toimittu varaston sisätiloissa kun taas perinteisillä vastapainotrukeilla on huolehdittu kuormien liikuttelemisesta ulkona.

Uusilla BT Reflex O-sarjan työntömastotrukeilla on mahdollista suorittaa tehtäviä sekä ulkona että sisällä, jolloin voidaan mahdollisesti vähentää tarvittavien koneiden määrää. Uusi malli on hieno lisä jo ennestään kattavaan BT Reflex -valikoimaan, joka on tunnettu korkeasta tuottavuudesta, loistavasta ajettavuudestaan, kestävyydestä ja turvallisuudesta.

Uusi BT Reflex O-sarja tarjoaa useita etuja

• Pehmeillä kumipyörillä varustettu malli soveltuu sekä sisä- että ulkokäyttöön

• Korkea maavara ja erinomainen pito mahdollistavat käytön epätasaisilla ja huonoilla pinnoilla. Malli soveltuu esimerkiksi ajoneuvon lastaamiseen ja purkamiseen.

• Malli voidaan varustaa myös ohjaamolla ja lämmityksellä

• Ergonomiaan ja työskentelymukavuuteen on kiinnitetty suunnittelussa erityisesti huomiota

• Trukkikaluston määrää voidaan vähentää, koska pienet ulkotrukit voidaan tarvittaessa korvata tällä mallilla

• Nostokyky 1600 kg ja enimmäisnostokorkeus 7500 mm.

Lisätietoa uudesta O-sarjaan kuuluvista työntömastotrukeista ja varustepaketeista löytyy http://www.toyota-forklifts.fi/Fi/Pages/default.aspx.

Toyota Material Handling Finland Oy on Suomen suurin materiaalinkäsittelylaitteiden sekä niihin liittyvien palveluiden ja ratkaisujen toimittaja. Laajaa Toyota- ja BT-trukkien tuotevalikoimaa täydentävät 5 – 9 tonnia nostavat Kalmar Light – sarjan trukit, Manitoun maasto- ja ajoneuvotrukit sekä Mecaluxin varastokalusteet. Yhtiön palveluksessa on 140 henkilöä ja liikevaihto on 40 miljoonaa euroa. Yritys kuuluu maailman suurimman trukkivalmistajan Toyota Industries Corporationin materiaalinkäsittelyliiketoiminnasta vastaavaan Toyota Material Handling Groupiin.

Materiaali- ja kuvapyynnöt:

Markkinointikoordinaattori Suvi Kangasniemi