Kesätyö 18 vuotta täyttäneille Tokmannissa 2013

Lehdistötiedote   •   Helmi 21, 2013 14:45 EET

Haluatko kesätyöntekijäksi Tokmanni-konsernin myymälään tai keskusvarastolle?

Työllistämme tulevana kesänä noin 1000 kesätyöntekijää ympäri Suomea. Suurin osa kesätyöpaikoistamme sijoittuu myymälöihimme, mutta tarjolla on tehtäviä myös keskusvarastollamme Mäntsälässä.

Monelle kesätyöntekijälle olemme tuttu jo koulun työssäoppimisjaksolta, TET-työelämään tutustumisjaksolta tai opintojen ohella tehdyistä osa-aikatyöstä, mutta koska meillä on myymälöitä jo lähes 150 eri puolilla Suomea, joukkoomme mahtuu myös paljon uusia iloisia kasvoja. Kokemuksemme aiemmilta kesiltä on osoittanut, että meistä tykätään: useat kesätyöntekijät palaavat meille myös seuraavina kesinä.

Kassa-myyjämme kohtaavat päivittäin monia asiakkaita, jotka kaipaavat apua ostopäätöksen tueksi. Varastolla et välttämättä näe asiakkaitamme, mutta valtava tuotevalikoimamme tulee varmasti tutuksi myös kuormien vastaanotossa, keräilyssä ja lähettämössä työskenteleville. Työsuhteet ovat määräaikaisia. Työtehtävien luonteen vuoksi edellytämme hakijoilta 18 vuoden ikää.

Kesätyöntekijöiksi hakevien on aina hyvä selvittää, millaiseen yritykseen on hakemassa. Tästä syystä suosittelemme, että tutustut meihin esimerkiksi konsernimme, myymäläketjujemme tai verkkokauppamme verkkosivuilla. Voit myös vierailla esimerkiksi sinua lähimpänä olevassa myymälässämme katsomassa, millaista kassa-myyjän työ on käytännössä.

Hakuaika on päättynyt. Kiitos kaikille hakijoille, ilmoitamme valituille henkilökohtaisesti.