Mathias Kivikoski ja Hanna Nikoskelainen nimitetty Tokmannin johtoryhmän jäseniksi

Lehdistötiedote   •   Tammi 19, 2017 11:35 EET

KTM Mathias Kivikoski (43) on nimitetty Tokmannin myyntijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 16.1.2017 alkaen. Kivikoskella on pitkä kokemus kaupan alalta, ja hän on toiminut muun muassa Hong Kong -konsernin toimitusjohtajana 11/2014–4/2016 ja useassa johtotehtävässä Lidlissä sekä Suomessa että Ruotsissa vuosina 2002–2014.

KTM Hanna Nikoskelainen (38) on nimitetty Tokmannin kehitysjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 31.1.2017 alkaen. Nikoskelaisella on laaja tausta kaupan alalta, ja hän on toiminut muun muassa kaupan alan asiantuntijana ja konsulttina Booz & Companylla (nyk. Strategy& / PwC).

– Sekä Hannalla että Mathiaksella on pitkä kokemus kaupan alalta ja juuri oikeanlaista osaamista myötävaikuttaakseen strategisten tavoitteidemme saavuttamista, kertoo Tokmannin toimitusjohtaja Heikki Väänänen.

TOKMANNI GROUP OYJ

heikki.vaananen(at)tokmanni.fi

Joséphine Mickwitz
Head of IR and Communications

josephine.mickwitz(at)tokmanni.fi

Tokmanni on käyttötavaroiden myyntiin keskittynyt vähittäiskauppaketju. Noin 3 000 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Yli 150:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2015 Tokmannin liikevaihto oli 755 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.

PDF-tiedosto