Paimion ja Raision Tarjoustaloista Tokmanneja

Lehdistötiedote   •   Touko 08, 2014 09:00 EEST

Pohjoismaiden suurin halpakauppakonserni Tokmanni avasi uudistetut myymälät Tokmanni-ketjunimellä Paimiossa ja Raisiossa torstaina 8.5.2014 klo 9.00. Myymäläavaukset ovat osa Tokmanni-konsernin Yksi yhtenäinen Tokmanni -strategiaa, jonka mukaisesti se yhdistää kaikki nyt kuuden eri ketjunimen alla toimivaa myymäläketjuaan yhden Tokmanni-brändin alle vuoden 2015 loppuun mennessä.

Paimion ja Raision Tokmanni-myymälät ovat Tokmanni-konsernin entisiä Tarjoustalo-ketjumyymälöitä, jotka ovat saaneet brändimuutoksen myötä uuden, aiempaa modernimman myymäläilmeen. Myymäläilmeen uudistamisen lisäksi esimerkiksi tuoteryhmien sijoittelussa on kiinnitetty huomiota asiakaskokemuksen parantamiseen.

– Ihmiset ovat tarkkoja ja järkeviä rahankäyttäjiä. Brändimuutoksen ja myymälöissä tehtyjen uudistusten myötä voimme tarjota asiakkaillemme entistäkin edullisemmat hinnat ja ajankohtaisemman tuotevalikoiman. Muilla paikkakunnilla tekemämme uudistukset ovat saaneet paljon kiitosta, joten uskomme asiakkaidemme viihtyvän ja löytävän ostettavaa niin arkeen kuin juhlaan myös Paimion ja Raision uusissa myymälöissämme, Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen kertoo.

Uudistettujen Tokmannien monipuolisiin valikoimiin kuuluvat muun muassa taloustavarat, kodintekstiilit, lelut, vapaa-ajan välineet, kuivaelintarvikkeet sekä pukeutumisen, sesonkien ja teknokemian tuotteet. Paimion myymälän yhteydessä toimii puutarhasesonkeina myös erillinen puutarhamyymälä.

Avajaistorstaista sunnuntaihin myymälät ovat täynnä houkuttelevia avajaistarjouksia. Muista Tokmanni-konsernin myymäläavajaisista tuttuun tapaan nopeimmille asiakkaille jaetaan lisäksi tuotelahjoja sisältäviä yllätysämpäreitä ilmaiseksi. Nyt avattavissa myymälöissä avajaisämpäreitä jaetaan 1 000 kappaletta myymälää kohden. Kahdessa ämpärissä on tuotelahjojen lisäksi 100 euron lahjakortti Tokmanni-konsernin myymälöihin.

Tokmanni-konserni on uudistanut myymälöitään aktiivisesti eri puolilla Suomea. Brändimuutosten ja nykyisten myymälöiden aktiivisen uudistamisen ohella konserni etsii nykyisille myymälöille uusia, liikenneyhteyksiltään parempia sekä valikoimiltaan suurempia ja sitä kautta paikkakuntien asukkaita monipuolisemmin palvelevia tiloja. Konsernin tavoitteena on avata uusia myymälöitä myös täysin uusille paikkakunnille.

TOKMANNI OY

etunimi.sukunimi@tokmanni.fi

Tiedotteen valokuvat ovat kuvituskuvia Tokmanni-konsernin aiemmista myymäläavajaisista. Median käyttöön tarkoitettuja valokuvia löytyy osoitteesta http://www2.emmi.fi/tokmanni/media.