Tarjoustalo Espoon keskukseen

Lehdistötiedote   •   Marras 04, 2010 12:05 EET

Tokmanni-konserni avasi tänään klo 10 uuden Tarjoustalo-myymälän kauppakeskus Espoontoriin, Espoon keskukseen. Sijainniltaan erinomaiseen myymälään on helppo tulla myös julkisilla kulkuneuvoilla, ja asiointia helpottavat runsaat pysäköintitilat parkkitalossa.

Myymäläpinta-alaa uudessa Tarjoustalossa on noin 950 m2. Myymälän runsaaseen valikoimaan kuuluvat mm. pukeutumisen tuotteet, kosmetiikka ja kodintarvikkeet.

Myymälä työllistää 15 henkeä. Asiakkaita palvellaan pitkin aukioloajoin: maanantaista perjantaihin 9–21, lauantaisin 9–18 ja sunnuntaisin 12–16.

”Espoo on erinomainen kauppapaikka. Tarjoustalo oli Espoontorin kauppakeskuksen uudistamisen ajan poissa, ja olemme iloisia voidessamme nyt palata Espoon keskukseen. Uudistunut, nykyaikainen myymälämme tarjoaa espoolaisille laajan valikoiman laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan”, totesi Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen.

Voimakkaan kasvustrategiansa mukaisesti Tokmanni-konserni tulee lähivuosina kasvattamaan myyntipinta-alaansa yli 10 000 neliöllä vuodessa. Tämä toteutetaan laajentumalla joko täysin uusille myymäläpaikkakunnille tai etsimällä nykyisille myymälöille uusia, suurempia tiloja.

LISÄTIETOJA:

toimitusjohtaja Heikki Väänänen, Tokmanni-konserni, puh 020 728 6044

Tokmanni-konserni on Suomen suurin halpakauppaketju. Konserniin kuuluu yhteensä 149 myymälää myymäläketjujen Tokmanni, Tarjoustalo, Robinhood ja Maxi-Kodintukku alla. Konserni yhdistää kaikki myymäläketjunsa yhden Tokmanni-ketjunimen alle vuoden 2015 loppuun mennessä. Myymäläverkosto kattaa koko Suomen etelästä pohjoiseen ja idästä länteen. Pohjoisin myymälä on Rovaniemellä ja eteläisin Hangossa. Myymäläketjujen lisäksi konsernilla on oma verkkokauppa. Vuonna 2013 konsernin liikevaihto oli 711 miljoonaa euroa. Tokmanni-konserni työllistää tällä hetkellä noin 3 000 henkilöä.