Tokmanni mukana GoExpo-tapahtumassa – Vapaa-ajan tuotteita näyttävästi esillä

Lehdistötiedote   •   Helmi 27, 2013 14:35 EET

Tokmanni-konserni on vahvasti mukana Suomen suurimmaksi liikuntatapahtumaksi tituleeratussa GoExpo-tapahtumassa Helsingin messukeskuksessa 8.–10.3.2013.

GoExpo-tapahtuma soveltuu erinomaisesti yrityksen vapaa-ajan tuotteiden esittelyyn, sillä se kokoaa saman katon alle peräti yhdeksän vauhdikkaan liikuntamuodon messut polkupyöräilystä retkeilyyn ja kalastuksesta pallopelien messuihin.

Tokmanni-konserni esittelee peräti noin 100 neliömetrin kokoisella messuosastollaan muun muassa tälle vuodelle uudistunutta moposkootteri- ja polkupyörämallistoaan sekä Ridzi-hevos- ja ratsastustarvike- ja Vaeltaja-retkeilymerkin uutuuksia ja suosikkituotteita. Myös Tokmanni-konsernin TokNet-verkkokauppa on paikalla esittelemässä toimintaansa ja opastamassa yleisöä verkkokauppaan littyvissä asioissa.

Siirry tästä GoExpon sivuille