Upouusi Tokmanni Joutsaan

Lehdistötiedote   •   Loka 24, 2012 13:00 EEST

Suomen suurin halpakauppakonserni Tokmanni avaa uuden edullisten hintojen ja monipuolisen valikoiman Tokmanni-myymälän Joutsassa torstaina 25.10.2012 klo 10.

Uusi Tokmanni Joutsa sijaitsee erinomaisella liikepaikalla upouudessa liikekeskuksessa aivan Joutsan tulevassa ydinkeskustassa ja korvaa kunnassa aiemmin toimineen Tokmanni-myymälän.

Uuden myymälän myötä asiakkaille tarjotaan aiempaa monipuolisempi kattaus edullisia, laadukkaita ja ajan henkeen sopivia tuotteita kodin käyttötarvikkeista vapaa-ajan tuotteisiin ja työkaluista vaatteisiin ja teknokemian tuotteisiin. Aiempaa merkittävästi isomman myymälän painopisteet ovat erityisesti sesonkituotteissa, pukeutumisessa, teknokemiassa sekä työkaluissa ja autotarvikkeissa. Valikoimiin kuuluu olennaisena osana myös kuivaelintarvikkeet. Uuden Tokmanni-myymälän tuotevalikoima käsittää myös jalkineet, alkoholi- ja virvoitusjuomat sekä puutarhatuotteet.

– Joutsan uusi myymälä tarjoaa erinomaisen vaihtoehdon kuluttajille, jotka haluavat tehdä hyviä hankintoja edullisesti. Olemme erittäin tyytyväisiä, kun voimme uuden myymälän myötä tarjota paikkakunnalla asioiville aiempaa kattavamman valikoiman tuotteita elämän eri tilanteisiin, Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen sanoo.

Myyntipinta-alaa uudessa myymälässä on 2133 m². Lisäksi myymälän yhteyteen avataan tulevana keväänä 357 m² katettu puutarhamyymälä. Myymälän palveluita ovat myös pullonpalautus, Tax Free sekä RAY:n pelikoneet. Marraskuusta alkaen myymälä palvelee asiakkaitaan myös Tokmanni-konserniin kuuluvan TokNet-verkkokaupan noutomyymälänä.

Asiakkaita Tokmanni Joutsassa palvelllaan aamusta iltaan: maanantaista perjantaihin 9-19, lauantaisin 9-17 ja sunnuntaisin 12-18. Myymäläpäällikkönä toimii Heta Hakokivi. Myymälä työllistää noin 10 henkilöä. Toimipisteen osoite on Keskustie 3, 19650 Joutsa.

Tokmanni-konserni jatkaa voimakasta kasvustrategiaansa, ja lähivuosina yhtiö tulee kasvattamaan myyntipinta-alaansa yli 10 000 neliöllä vuodessa. Strategiaa toteutetaan sekä laajentumalla täysin uusille myymäläpaikkakunnille että etsimällä nykyisille myymälöille uusia, entistä parempia ja suurempia tiloja. Lisäksi yhtiön nykyisiä myymälöitä kunnostetaan aktiivisesti.

etunimi.sukunimi(at)tokmanni.fi