Uusi Tarjoustalo Olariin

Lehdistötiedote   •   Loka 28, 2010 12:43 EEST

Tokmanni-konserni avasi 28.10.2010 klo 10 uuden Tarjoustalo-suurmyymälän Espoon Olariin, osoitteeseen Pihatörmä 1. Sijainniltaan erinomaiseen myymälään on helppo tulla ja asiointia helpottavat myös runsaat pysäköintitilat.

Myymäläpinta-alaa uudessa Tarjoustalossa on noin 3 700 m2. Suurmyymälän laajasta valikoimasta löytyy tuotteet niin arkeen kuin juhlaan: tekstiilit ja kengät, taloustavarat, lelut, kodintekstiilit, teknokemian tuotteet, työkalut, sesonki- ja vapaa-ajantuotteet, pienelektroniikka sekä kuivaelintarvikkeita. Lisäksi myymälässä on pullonpalautuspiste.

Myymälä työllistää 17 henkeä. Asiakkaita palvellaan pitkin aukioloajoin: maanantaista perjantaihin 9–21, lauantaisin 9–18 ja sunnuntaisin 12–16.

”Espoo on erinomainen kauppapaikka, ja olemme tyytyväisiä saadessamme tutulla paikalla avata upouuden, nykyaikaisen halpahintamyymälän”, toteaa Tokmanni-konsernin toimitusjohtaja Heikki Väänänen, ja jatkaa: ”Tuotenimikkeitä valikoimassamme on yli 40 000, joten tarjontamme kattaa laajasti asiakkaidemme tarpeita. Panostamme kotimaisuuteen: 85 % valikoimassamme olevista tuotteista on hankittu suomalaisilta tavarantoimittajilta.”

Voimakkaan kasvustrategiansa mukaisesti Tokmanni-konserni tulee lähivuosina kasvattamaan myyntipinta-alaansa yli 10 000 neliöllä vuodessa. Tämä toteutetaan laajentumalla joko täysin uusille myymäläpaikkakunnille tai etsimällä nykyisille myymälöille uusia, suurempia tiloja.

LISÄTIETOJA:

toimitusjohtaja Heikki Väänänen, Tokmanni-konserni, puh 020 728 6044

Tokmanni-konserni on Suomen suurin halpakauppaketju. Konserniin kuuluu yhteensä 149 myymälää myymäläketjujen Tokmanni, Tarjoustalo, Robinhood ja Maxi-Kodintukku alla. Konserni yhdistää kaikki myymäläketjunsa yhden Tokmanni-ketjunimen alle vuoden 2015 loppuun mennessä. Myymäläverkosto kattaa koko Suomen etelästä pohjoiseen ja idästä länteen. Pohjoisin myymälä on Rovaniemellä ja eteläisin Hangossa. Myymäläketjujen lisäksi konsernilla on oma verkkokauppa. Vuonna 2013 konsernin liikevaihto oli 711 miljoonaa euroa. Tokmanni-konserni työllistää tällä hetkellä noin 3 000 henkilöä.