TYROLIT JULKISTAA KUMOUKSELLISEN X-LOCK-KIINNITYSTEKNOLOGIAN KANSSA YHTEENSOPIVIA TUOTTEITA

Lehdistötiedote   •   Huhti 03, 2019 13:59 EEST

Schwaz, Tiroli, Itävalta tammikuussa 2019:

Bosch julkisti tämän vuoden tammikuussa osaan kulmahiomakoneistaan uuden hiomalaikkojen kiinnitysteknologian. X-LOCK-järjestelmä on ensimmäinen uudistus kiinnitysteknologiassa 80 vuoteen, ja se tulee todennäköisesti mullistamaan sähkökäyttöisten työkalujen markkinan.

Hioma- tai leikkuulaikka voidaan kiinnittää X-LOCK-teknologiaa tukevaan kulmahiomakoneeseen yhdellä napsautuksella. Laikassa on oltava X-LOCK-mekanismiin sopiva erikoiskiinnitin. TYROLIT on ensimmäisiä hiomatuotteiden valmistajia, jotka ovat lisänneet tämän kiinnittimen laikkavalikoimaansa.

X-LOCK helpottaa laikanvaihtoa ja ratkaisee monia muissa järjestelmissä ilmeneviä ongelmia.Perinteisissä kiinnitysjärjestelmissä on ongelmia: kiinnityslaipat kuluvat, laippoja on vaikea irrottaa ja käyttäjä voi loukkaantua, jos kiinnitysjärjestelmä on kiristetty väärin.

”Uusien X-LOCK-yhteensopivien hiomalaikkojen ansiosta TYROLIT voi tarjota Bosch-sähkötyökalujen käyttäjille erittäin laadukkaita leikkuu-, lamelli- ja hiomalaikkoja”, kertoo Christian Unterberger, TYROLITin tuotepäällikkö. ”X-LOCK-teknologia on loistava idea, ja kehitämme mielellämme järjestelmän kanssa yhteensopivia tuotteita.”

TYROLIT X-LOCK -tuotteet tulevat myyntiin 1.4.2019. Kysy lisätietoja paikalliselta TYROLIT-jälleenmyyjältä.

• Liikevaihto 2018: noin 600M€
  • Työntekijöitä: noin 4600