TYROLIT ROKKASI EUROOPASSA

Lehdistötiedote   •   Marras 16, 2018 10:57 EET

Maaliskuussa starttasi Tyrolutionin ”rock-kiertue” Euroopassa, jonka yhteydessä myös julkistettiin uudet Tyrolution-katkaisulaikat. Kiertue on tähän mennessä vieraillut kiertuerekalla jo 11 maassa, mukaan lukien Suomessa ja vuoden lopussa kilometrejä on kertynyt yhteensä n. 30.000km ja vierailtuja maita 20. Tuhannet ihmiset ovat päässeet tutustumaan Tyrolitin asiantuntijoihin, tuotteisiin, sovelluksiin ja ennen kaikkea uusiin Tyrolution-katkaisulaikkoihin!

Tyrolitin Euroopan kiertue sai suurta suosiota keväällä ja kesäkuussa kiertue kävi myös Suomessa. Suomessa kiertue pysähtyi Turussa, Seinäjoella ja Kokkolassa. Rekassa kävi noin 500 ammattilaista tutustumassa Tyrolitin ratkaisuihin. Vierailijoilla oli mahdollisuus tavata Tyrolitin asiantuntijoita ja verkostoitua sekä myös nauttia lounas ja virvokkeita. Uudet Tyrolution-katkaisulaikat herättivät suurta kiinnostusta tehokkuutensa, kestonsa sekä muiden etujensa ansiosta.

• Liikevaihto 2014: noin 600M€
  • Työntekijöitä: noin 4600