Coco Reef Tobago asettaa riman korkealle palvelutasollaan

Blogikirjoitus   •   Joulu 11, 2013 19:19 EET

John Jefferis omistaa Coco Reef Resort -hotellit Tobagolla, Bermudalla ja kolmas on rakenteilla Panamassa. Hän omaa selkeän filosofian siitä, kuinka pärjätään palvelualalla.

John sanoo: “Sanon aina kaikissa henkilöstöpalavereissa, että  palvelualalla työskentely on kuin oltaisiin teatterissa. Täällä Karibialla luonto on fantastinen kulissi, ravintola tai hotelli puolestaan näyttämö ja henkilöstö näyttelijöitä, ja jotkut jopa tähtiä. Olemme vain niin hyviä kuin viimeisin kokemus, jonka asiakas muistaa.”

Henkilöstön suhteen hänen filosofiansa on “Hire for attitude - Train for skills”. Myönteinen asenne on kaiken a ja o, jotta palvelualalla pärjää. Pitää tehdä ihmiset iloisiksi ja onnellisiksi, riippumatta siitä, teetkö työtäsi ovimikkona, keittiöapulaisena tai johtotehtävissä. Asiakkaan päivästä tulee tehdä entistä parempi.

John Jefferis aloitti uransa tiskaajana, ja hän on tehnyt pitkän elämäntyön palvelualalla. Tänä päivänä hän omistaa Coco Reef Resort -hotellit Tobagolla, Bermudalla ja kohta Panamassa. Lisäksi hän johtaa useita yhtiöitä eri aloilla mm. lentocatering, lomahuvilat, teemaravintolat ja taidegalleriat.

Coco Reef Tobago -hotelli on Apollomatkojen ohjelmassa tänä talvena. Hotelli sijaitsee suoraan rannalla, palmupuiden ja vehreän maiseman ympäröimänä. Hotellissa on uima-allas, kaksi ravintolaa, baari, kuntosali ja hoitola. Rannalla maksuttomat aurinkotuolit, pyyhkeet sekä rantapalvelu.

Kommentit (0)