Ur&Penn avasi myymälän Vaasaan

Lehdistötiedote   •   Syys 18, 2019 16:58 EEST

Ur&Penn avasi kauan odotetun myymälän Vaasan Rewell Centeriin lauantaina 7.9.2019. Ur&Penn tarjoaa laajan valikoiman kelloja, koruja ja asusteita parhaaseen hintaan!

Vuodesta 1943 toiminut yritys on toiminut Suomessa vuodesta 2011. Palvelemme yhdeksän myyymälän voimin ympäri Suomea.

"Mahtavaa, että saimme Ur&Penn myymälän vihdoin Vaasaan. Olen lapsesta asti käynyt Ur&Penn myymälöissä Ruotsissa, joten olen todella iloinen, että saan olla mukana haastamassa Vaasan kello-ja korumarkkinoita" sanoo myymäläpäällikkö Kirsi Kalske.

Avajaisviikonloppuna riitti vilinää myymälässä ja Vaasalaiset ovat iloisin mielin ottaneet vastaan uuden tulokkaan!

Ur&Penn on H&M perustajan Erling Perssonin vuonna 1943 perustama ruotsalainen kello ja koruketju, joka yli 120 myymälällään on tänä päivänä Skandinavian markkinajohtaja kello- ja korumyynnissä. Laajasta valikoimastamme löydät kaiken tyylikkäistä asusteista sporttisiin kelloihin, kaikenlisäksi parhaaseen hintaan! Myymälähenkilökuntamme auttaa sinua löytämään juuri oikeat tuotteet ja tavoitteenamme on aina antaa parasta mahdollista asiakaspalvelua. Valikoimaamme kuuluu muunmuassa seuraavia brändejä: Axcent of Scandinavia, Black Oak, Citizen, Jacques Lemans, Festina ja Regal.

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.