Vedenpitävät Bridgedale StormSock -sukat - Suomen kesän ja syksyn vaihtelevan sään harrastuksiin

Näyttikö säätiedote poutaa, mutta ulkona harrastajan yllätti vaihtelevat sääolosuhteet? Uudet vedenpitävät Bridgedale StormSock -sukat kannattaa pukea jo lähtiessä säästä riippumatta. Suomalaiset ovat tottuneet liikkumaan ulkona vaihtelevissa vuodenajoissa, mutta enää vuodenaikatyypillistä säätä ei välttämättä ole. Lämpötila- ja kosteusolosuhteet saattavat vaihdella jopa saman vuorokauden sisällä.

Vedenpitävät StormSock-sukat sopivat kaikkiin ulkoilma-aktiviteetteihin, joissa ollaan tekemisissä nopeasti vaihtuvien olosuhteiden kanssa, kuten melontaan, polkujuoksuun, pyöräilyyn, eräretkeilyyn, ulkoiluun, koiraharrastuksiin ja luontokuvaajille. StormSock-sukat sopivat erityisesti heille, joille ei ole olemassa huonoa säätä, vain heikkoa varautumista sääolosuhteisiin.

StormSock-sukissa on saatavilla polvi-, sääri-, ja nilkkapituiset mallit. Midweight-malleissa on päkiä-, kantapää- ja nilkkapehmustus. Lightweight-mallin sukat ovat kauttaaltaan ohutta merinovillasekoiteneulosta.

StormSock-sukan uloin kerros on neulottu nylonkuidusta, joka suojaa jalkaa ja kuivuu nopeasti. Sukassa on HydroTech-kalvo, joka siirtää kosteuden pois jalasta, mutta ei päästä kosteutta ulkopuolelta sukkaan. Sukan sisäpinta on yhdistelmä merinovillaa, polyesteria, nylonia ja lycraa. Merinovilla on lämmin ja mukavan tuntuinen sekä tuntuu lämpöiseltä myös kosteana. Lisäksi merinovilla on luonnostaan antibakteerinen eli estää hajua tuottavien bakteerien kasvua. StormSock-sukkien vedenpitävyys on >10 000 mm ja hengittävyys >15 000 g/m2/24h.

Bridgedalen korkealaatuisissa sukissa on 5 vuoden valmistus- ja materiaalivirhetakuu. ­Bridgedale StormSock -sukat löytyvät hyvin varustelluista vapaa-ajan ja urheilun erikoisliikkeistä kautta Suomen, maahantuojan suositushinta alkaen 49,90 euroa.

Lisätiedot maahantuojalta:

Markkinointikoordinaattori Pauliina Heikkilä
tel +358 (0) 20 7418 320
email pauliina.heikkila@vandernet.com

Tuotepäällikkö Elina Kärkkäinen
email Elina.karkkainen@vandernet.com

• bridgedale
  • stormsock

Vandernet Oy on 1989 perustettu maahantuontiyritys, joka on keskittynyt alkuperäisvalmistajien innovatiivisiin ja korkealuokkaisiin tuotteisiin, jotka soveltuvat vaativimmillekin käyttäjille. Tuotteitamme kohtaat vaativissa työolosuhteissa, urheilu- ja ulkoilukäytössä, vaelluksilla sekä kiipeilyssä. Saatat nähdä niitä myös yritysten viestinnässä. Koulutamme asiakkaitamme ja jaamme teknisten asiantuntijoidemme parhaat vinkit. Löydät valikoiman jälleenmyyjiltämme, kuten hyvin varustetuista työturvallisuuden erikoisliikkeistä, urheilukaupoista sekä tavarataloista.