Tiedote asiakkaillemme

Blogikirjoitus   •   Maalis 20, 2020 09:00 EET

Elämme poikkeuksellisia aikoja koronavirusepidemian vuoksi. Haluamme tiedottaa teille hyvät asiakkaamme toimistamme, joita olemme asian takia tehneet. Seuraamme aktiivisesti tilannetta myös jatkossa ja teemme lisää muutoksia tarpeen vaatiessa.

Asiakaspalvelu

Verkkokauppamme ja asiakaspalvelumme ovat avoinna tavalliseen tapaan koronavirusepidemiasta huolimatta. Asiakaspalvelijamme työskentelevät nyt kotoa käsin.

Toimitukset

Lähetykset lähtevät omilta keskusvarastoiltamme normaalisti ja varastotuotteiden pääsääntöinen toimitusaika on 2-3 arkipäivää.

Postin kuljettamat paketit kulkevat tällä hetkellä normaalisti, eikä tiedossa ole kuljetusaikojen pidentymisiä. THL:n mukaan koronavirus ei välity pakettien mukana, mutta lähetysten luovutuksessa asiakkaalle vältetään mahdollisimman paljon suoraa kontaktia. Esimerkiksi kotiintoimituksissa kuljettaja jättää paketin ovelle ja odottaa hieman kauempana, kunnes vastaanottaja avaa oven. Allekirjoitusta ei pyydetä, vaan kuljettaja merkitsee itse lähetyksen toimitetuksi.
Lue Postin tiedote.

Myymälät

Joudumme sopeutumaan myymälöissämme tilanteeseen paitsi tehostetun käsihygienian ja siivouksen myös aukioloaikojen muodossa. Tiedotamme myymälöiden aukioloajoista erikseen sivujemme myymälät– osiossa.

Vantaan myymälämme avattiin maanantaina 16.3. ja myymälä palvelee asiakkaitaan. Avajaisjuhlat ja -tapahtumat on kuitenkin siirretty myöhäisempään ajankohtaan ja tiedotamme niistä tilanteen rauhoituttua.

Turvallisuus

Olemme tehneet toimenpiteitä viranomaisten suosituksiin perustuen, jotta voimme jatkaa asiakkaidemme palvelua mahdollisimman hyvin myös jatkossa.

• Varastomme siivousta on tehostettu
  • Käsihygieniasta pidetään erittäin hyvää huolta
  • Asiakaspalvelumme on siirtyy etätyöhön
  • Kaikki kokoukset pidetään etäpalavereina
  • Työmatkat Suomessa ja ulkomailla on toistaiseksi lopetettu
  • Matkoilta palanneet tekevät vähintään 14 päivää etätöitä

Kotimaisten yritysten tukeminen on nyt tärkeämpää kuin koskaan. Kiitos, jos tuet meitä haastavina aikoina.

Pidetään toisistamme huolta. ❤

Ystävällisin terveisin,
Veken tiimi

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.