Veke laajentaa pääkaupunkiseudulle

Lehdistötiedote   •   Marras 06, 2019 06:00 EET

Sisustajan huonekalukauppa  Veke avaa uuden myymälän Vantaalle, Porttipuiston liikekeskukseen helmi-maaliskuussa 2020. Lisäksi Veke avaa Lahteen toisen keskusvaraston alkuvuodesta 2020. Toimet ovat jatkoa Veken määrätietoiselle työlle kilpailukyvyn ja liiketoiminnan kasvun eteen ja antavat yhtiölle vahvan jalansijan pääkaupunkiseudulla, joka on yritykselle tärkeä markkina-alue. Laajentumisen johdosta Veke hakee Vantaan myymälään myymäläpäällikköä, 5–7 myyjää ja 1–2 varastotyöntekijää. Rekrytoinnit ovat parhaillaan käynnissä.

Vantaan myymälän avajaiset pidetään maaliskuussa 2020. Ensimmäisessä vaiheessa myymälän pinta-ala varastoineen tulee olemaan 1060 m2. Lopulliseen n. 2150 m2 kokoon myymälä laajenee jo marraskuussa 2020.

Veke eli Veken Kaluste Oy on pohjoissuomalainen perheyritys, joka palvelee koteja ja tarjoaa ratkaisuja kodin sisustajan jokaiseen elämänvaiheeseen. Olemme nuorekas, aktiivinen ja voimakkaasti kasvava huonekalujen vähittäiskauppa, jonka myymälät palvelevat Ranualla, Rovaniemellä ja Oulussa. Verkkokauppa toimii koko Suomessa ja on yksi suurimmista suomalaisista sisustus- ja huonekalualan verkkokaupoista. Laajasta valikoimasta löytyy monipuolinen, trendikäs ja kilpailukykyinen mallisto  huonekalujamattojavalaisimiasisustustuotteita ja puutarhakalusteita.

Veken Kaluste Oy:n liikevaihto vuonna 2018 oli 9,55 miljoonaa euroa. Arvioitu liikevaihto vuodelle 2019 liikevaihto on n. 14–15 miljoonaa euroa. Yritys työllistää nyt 46 henkeä ja Vantaan ja Lahden rekrytointien jälkeen 55-60 henkeä.

Veke - Ole kuin kotonasi

Veke on kodinomainen huonekaluliike ja pohjoissuomalainen perheyritys, joka tunnistaa elävän elämän viihtyisän kodin takaa. Veke palvelee koteja ja tarjoaa ratkaisuja kodin sisustajan jokaiseen elämänvaiheeseen.

Palvelulupaus, Ole kuin kotonasi, kiteyttää niin palvelevan kuin asiakasta ymmärtävän huonekaluliikkeen, joka tunnistaa elävän elämän viihtyisän kodin taikaa. Se kannustaa asiakkaita ajattelemaan elämäntilanteen mukaisia valintoja ja tarjoaa niihin samalla tuotteet, palvelut ja sisällöt.

Veken palvelufilosofia kannustaa myös valitsemaan toimivan kodin, joka on aina jokaisen yksilön tarpeen mukaan erilainen. Veke välittää, huomioi sekä varmistaa, että olet joka hetki kuin kotonasi.

PDF-tiedosto

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.