Anne voitti €5,683 klassista Jackpot 6000 slotissa Vera&John kasinolla

Uutinen   •   Touko 02, 2014 15:51 EEST

Anne voitti €5,683 klassista Jackpot 6000 slotissa Vera&John kasinolla

Yksinhuoltajaäiti Anne kokeili äskettäin onneaan Vera&John kasinolla ensimmäistä kertaa ja koki aikamoista aloittelijan tuuria voittaessaan €5,000 pelatessa klassista Jackpot 6000 slottia. Jäsenyytensä ensimmäisen päivän päätteeksi hän oli voittanut €5,683.

Vera&John kasinon uutena pelaajana, Anne päätti varovasti kokeilla sivustoa hieman, selvittääkseen viihtyisikö hän kasinolla vai ei. Hän panosti vain €1-€2 per pyöräytys pelatessaan Jackpot 6000 slottia, ja olikin enemmän kuin tyytyväinen uuteen kasinojäsenyyteensä kun hän huomasi satojen eurojen tulvivan pelitiliä kohti. Useat saman suuruiset voitot yltivät päivän päätteeksi yhteensä €5,683. Anne, joka oli voitoista aivan sekaisin, yritti kuvailla meille tuntojaan.

-  Minulle €5,000 on järjetön potti. Ymmärrän että toiset ihmiset saattaisivat ajatella tuon olevan pieni summa, mutta minun elämääni tämä rahasumma tulee muuttamaan jo huimasti. Paras asia tietenkin oli se ettei minun missään vaiheessa tarvinnut panostaa suuria summia, kertoo Anne.

Kun kysyimme Annelta mitä hän ajatteli voittorahoillaan tehdä, hän vitsaili ensin uusista rinnoista mutta vakavoitui tämän jälkeen.

-  Olen järkevä ja maksan ensin pari velkaani pois, hän sanoo.

Hän myös suunnitteli vievänsä tyttärensä huvipuistoon, johonkin päin maailmaa missä he voisivat pitää hauskaa yhdessä.

Me Vera&John kasinolla olemme varmoja siitä että reissusta tulee ikimuistoinen ja toivomme että Annen voittoputki ei päättynyt tähän.

Kelpaisiko sinulle kasa ekstrakäteistä? Kokeile onneasi Vera&John kasinolla.

Kommentit (0)