Voittotakuu nyt Vera&John: Maistuisiko 50 tonnia puhtaana käteen?

Uutinen   •   Elo 29, 2013 19:07 EEST

Maistuisiko 50 tonnia puhtaana käteen? Vastauksesi on mitä luultavimmin “kyllä”, kenellepä ei maistuisi! Elokuun Voittotakuu kampanjamme on aivan loppusuoralla, joten ethän unohda mahdollisuuttasi voittaa nämä uskomattomat €50,000!

Kuinka toimia:

1. Pelaa mitä tahansa Vera&John kasinon peleistä oikealla rahalla ottaaksesi osaa kilpaan
2. Jos yksikään pelaaja ei nappaa €50,000 voittoa, lähimmäksi kivunneen pottia täydennetään riihikuivalla käteisellä aina taattuun €50,000 saakka
3. Villiinny Voittotakuusta ja juhli suurta voittoasi!

Korkein voitto elokuulle on tällä hetkellä €28,368. Kilpailu ei ole siis vielä päättynyt vaan vielä on tilaa sinullekin lunastaa tuo himoittu ykkössija! Miten sitten anastaa tuo potti omiin käsiin? Voita enemmän kuin €28,368 yhdellä pyöräytyksellä ja jos olet elokuun viimeisenä päivänä suurimman potin omistaja, täydennämme pottiasi käteisellä. Niin helppoa se on!

Voittotakuu kampanja on ollut aktiivisena Vera&John kasinolla toukokuun puolesta välistä saakka ja heti ensimmäisen kuuden viikon aikana, yhteensä 7 onnekasta voittajaa nappasi mukaansa kahisevaa käteistä. Heinäkuussa löysimme yhteensä 9 onnekasta Takuuvarmaa voittajaa ja näin elokuun lopun lähestyessä, saldo tälle kuulle on jo upeat 12 pelaajaa:

Voittotakuu: 2.elokuuta – SEK 48 116 Demolition Squad

Voittotakuu: 3.elokuuta – NOK 25 370 Wild Rockets

Voittotakuu: 4.elokuuta – SEK 24 140 Reel Rush

Voittotakuu: 5.elokuuta – SEK 24 000 Thunderfist

Voittotakuu: 8.elokuuta – SEK 8 625 Day of the Dead

Voittotakuu: 11.elokuuta – SEK 12 850 Jack Hammer Touch

Voittotakuu: 15.elokuuta – NOK 23 600 Supernudge 6000

Voittotakuu: 19.elokuuta – NOK 11 740 Victorious Touch

Voittotakuu: 23.elokuuta – SEK 50 720 Wild Witches

Voittotakuu: 25.elokuuta – NOK 26 600 Merlin’s Millions Superbet

Voittotakuu: 26.elokuuta – NOK 2 490 Victorious

Voittotakuu: 27.elokuuta – EUR 834 Gonzo’s Quest

Nämä taatut käteisvoitot maksettiin siis pelaajien omien voittojensa lisäksi.

Innosta iloisena julkistamme että Voittotakuu kampanja jatkuu Vera&John kasinolla vielä syyskuun ajan. Jahuuuu! Tällä kertaa lisäämme taas uudenlaisen mausteen kampanjaan mutta emme kerro sinulle kaikkea aivan vielä – pidämme jännitystä yllä vielä hetken aikaa!

Tällä hetkellä, pidä katseesi tuossa 50 000€ megapotissa ja pelaa tiesi voittoon! Paljon onnea yritykseen!

Voittotakuu Vera&John kasinolla

Kommentit (0)