Viaplay ehdolla parhaaksi TV-sovellukseksi

Lehdistötiedote   •   Helmi 27, 2013 09:30 EET

Viaplay on ensimmäisenä ja ainoana pohjoismaisena suoratoistopalveluna ehdolla TV Connect Industry –palkinnon saajaksi. Viaplayn iOS-sovellus ja Download-to-Go-lataustoiminto on ehdokkaana Paras TV-sovellus –kategoriassa.

Viaplay on päässyt kaikkien aikojen ensimmäisenä pohjoismaisena suoratoistopalveluna TV Connect Industry –palkinnon ehdokkaaksi.  Ehdokkaina on kaikkiaan viisi suoratoistopalvelua, ja voittaja julistetaan 20. maaliskuuta TV Connect Industry –palkintogaalassa Lontoossa.

- Meille on kunnia päästä ehdokkaaksi Paras TV-sovellus -kategoriassa.  Se sinetöi menestyksemme, kun olemme pyrkineet tarjoamaan asiakkaillemme parhaan mahdollisen suoratoistopalvelun, sanoo Viaplayn toimitusjohtaja Niclas Ekdahl. Tämä on tunnustus Viaplayn jatkuvalle tuotekehitykselle, joka on tärkeä osa liiketoimintaamme.

Download-to-Go-lataustoiminto on keskeinen osa Viaplayn tarjontaa, ja se on käytettävissä ilman lisämaksua. Ladattu sisältö on katsottavissa 30 päivän ajan, ja se on helppo löytää sovelluksesta. Ladatun sisällön voi halutessaan myös poistaa katselun jälkeen tilan säästämiseksi. Download-to-Go on käytettävissä vain Viaplayn iOS-sovelluksissa (iPhone ja iPad).

Jos tarvitset lisätietoja, ota yhteyttä:

Janette Cohen, PR Manager Viaplay

Puhelin: +46 (0)73 6991978

Sähköposti: janette.cohen@viaplay.com

Lisätietoja Viaplaysta: www.viaplay.fi

Lisätietoja TV Connect –palkinnoista: www.tvconnectawards.com

Viaplay on Skandinavian johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi kaikki NHL-ottelut suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 –pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi

Viaplay AB on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, kolmannen osapuolen verkoissa ja Internetissä. MTG on myös Venäjän johtavan riippumattoman CTC Media-televisioyhtiön suurin osakkeenomistaja. Lisätietoja osoitteessa http://www.mtg.se/.