TIEDOTE 14.5.2014 Lauantai on jalkapallon juhlaa - La Ligan ratkaisupeli katsottavissa Viasatilla

Barcelonan ja Atletico Madridin välillä käytävän ratkaisupelin selostaa Ville Kuusinen ja pelin kommentaattorina kuullaan HJK:n uunituore päävalmentaja Mika Lehkosuo. Suorana nähtävä lähetys alkaa Viasat Sport Xtralla ja Viaplaylla kello 18.55.

Futislauantain kruunaa Saksan Cupin finaali, jossa Bayern Munchen kohtaa Dortmundin Berliinin Olympiastadionilla. Finaalipeli on nähtävissä suorana lähetyksenä Viasat Sport Xtralla ja Viaplayllä heti La Ligan mestaruuspelin jälkeen.  Saksan Cupin finaalin selostaa Tero Kainulainen.  Englannin FA Cupin päättävä finaalipeli Arsenal - Hull City on nähtävissä Viaplayn kautta kello 18:55 alkaen.

Tiivistunnelmaisen jalkapalloviikonlopun päättää Italian liigan mestaruusjuhlat sunnuntaina. Torinolaisseura Juventus varmisti voittonsa jo viime viikonloppuna ja juhlii sunnuntaina kolmatta perättäistä mestaruuttaan. Mestaruus sinetöidään Juventuksen ja Cagliarin välisessä ottelussa sunnuntaina kello 16.00 alkaen.

Viikonlopun jalkapallo-ohjelmisto Viasatin kanavilla ja Viaplayssa:

17.5. Lauantai

18.55 FC Barcelona – Atletico Madrid (peli alkaa kello 19.00) – Viasat Sport Xtra ja Viaplay

20.50 Borussia Dortmund – Bayern München (peli alkaa kello 21.00) – Viasat Sport ja Viaplay

18.55 Arsenal - Hull City - NHL Extra 1 ja Viaplay

18.5. Sunnuntai

16.00 Juventus - Cagliari – Viasat Sport Xtra ja Viaplay

Oy Viasat Finland Ab

Puh: 040 162 1761

Johannes.leppanen@viasat.fi

• viasat futis
  • viasat jalkapallo
  • viasat urheilu
  • viaplay
  • viasat
  • johannes leppänen

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv-lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Viasatin kanavatarjonta koostuu Viasat Film -elokuvakanavista, Viasat Sport -urheilukanavista, Viasatin omista dokumenttikanavista ja Disneyn lastenkanavista. Lisäksi Viasatin kanavapaketteihin sisältyy Nelonen Paketti sekä lukuisia viihde- ja uutiskanavia. Viasatilla on ainoana Suomessa 17 HD-laatuista kanavaa. Lisätietoja www.viasat.fi

Viaplay

Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi huippu-urheilua suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 ja Playstation 4 -pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi

Modern Times Group on kasvuyritys ja se on tuottanut 13,3 miljardin kruunun myynnin ja 2,1 miljardin kruunun liiketuloksen vuonna 2012. MTG:n A- ja B -osakkeet on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä (MTGA ja MTGB). Viasat viihdyttää ihmisiä Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa, Virossa, Liettuassa, Latviassa, Unkarissa, Tšekeissä, Bulgariassa, Makedoniassa, Ghanassa, Venäjällä, Puolassa, Romaniassa, Valko-Venäjällä, Moldovassa, Georgiassa, Ukrainassa, Kazakstanissa, Kirgisiassa, Uzbekistanissa, Armeniassa, Azerbaidzhanissa, Slovakiassa, Sloveniassa, Serbiassa, Montenegrossa, Kroatiassa, Bosnia ja Hertsegovinassa, Keniassa, Nigeriassa ja Yhdysvalloissa.