TIEDOTE 23.4.2014: Muutoksia Viasatin kanavavalikoimaan huhtikuussa

Huhtikuussa toteutettavien muutosten myötä Viasat haluaa kehittää kanavalikoimaansa ja ohjelmatarjontaansa vastaamaan entistä paremmin katsojien tarpeisiin. Muutokset kanavalikoimaan tulevat voimaan 23.4. ja muutokset koskevat sekä satelliitti- että kaapelikanavia.

Yksi uusi kanava ja entistä laadukkaampi ohjelmatarjonta

Huhtikuussa julkaistava Viasat Film Comedy -kanava korvaa Viasat Film Nordicin. Viasat Film Nordicin ohjelmisto ei poistu Viasatin kanavilta vaan sisältö jakautuu jatkossa eri Viasatin Film -kanaville. Viasat Film Comedy tarjoaa katsojille monipuolisen valikoiman tuoreita laatuelokuvia ja klassikoita. Viasat Film Comedy on saatavilla myös HD -versiona.

Nat Geo Wild SD -kanava näkyy jatkossa omalla kanavapaikallaan, kanavan lähetykset jatkuvat ympäri vuorokauden. Viasat Film Drama – kanava on jatkossa saatavana ainoastaan SD-versiona ja sen kanssa jaetulla kanavapaikalla jatkaa Disney Jr. Toteutettavat muutokset eivät koske Viasat Film, Viasat Film Family ja Viasat Film Classic -kanavia ja näiden kanavien tarjonta säilyy ennallaan.

Oheisesta liitteestä voitte tutustua tarkemmin Viasatin kanavavalikoimaan tuleviin muutoksiin.

Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja Internetissä. MTG on Venäjän suurimman itsenäisen televisioyhtiö CTC Median pääomistaja. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Modern Times Group on kasvuyritys ja se on tuottanut 13,3 miljardin kruunun myynnin ja 2,1 miljardin kruunun liiketuloksen vuonna 2012. MTG:n A- ja B -osakkeet on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä (MTGA ja MTGB). Lisätietoja www.viasat.fi