Viagame – uusi tietokonepelien latauskauppa on nyt avattu

Lehdistötiedote   •   Loka 22, 2012 13:43 EEST

Uusi digitaalinen tietokonepelien latauskauppa Viagame lanseerattiin tänään kaikissa Pohjoismaissa. Viagame-palvelu (www.viagame.com) tarjoaa ladattavaksi ja pelattavaksi yli 1000 peliä.

Suurimpien pelinvalmistajien kuten EA:n ja Ubisoftin sisältö tuo palveluun parhaat peliuutuudet, kuten Medal of Honor: Warfighter, Need for Speed Most Wanted ja Assassin’ s Creed III.

”Viagame tuo parhaat tietokonepelit suoraan kotiisi, ilman että niitä täytyy enää käydä hakemassa kaupasta. Riippumatta siitä, haluatko pelata uusimpia pelejä tai tuttuja suosikkipelejä, on palvelussa tarjolla loistavia pelejä. Ja pelaamisen voi aloittaa saman tien”, sanoo Amandine Durey, Viagame Project Manager.

Avaustarjouksena Viagame-palvelussa on valittavana runsaasti urheilupelejä ainutlaatuiseen tutustumishintaan. Tutustumistarjouksessa mm. WRC2 ja FIFA12.

Tutustu pelipalveluun osoitteessa www.viagame.com

Lisätietoja Viagamesta:

Amandine Durey, Project Manager Viagame

Puh: +46 8 562 919 19

Sähköposti: press@viagame.com

Lehdistömateriaalit: www.mynewsdesk.com

ViagameViagame (www.viagame.com) on tietokonepelien digitaalinen osto- ja latauspalvelu,, joka toimii Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa ja Suomessa.  Viagame on osa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja Internetissä. MTG on Venäjän suurimman itsenäisen televisioyhtiö CTC Median pääomistaja. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Oy Viasat Finland Ab

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv-lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Viasatin kanavatarjonta koostuu Viasat Film -elokuvakanavista, Viasat Sport -urheilukanavista, Viasatin omista dokumenttikanavista ja Disneyn lastenkanavista. Lisäksi Viasatin kanavapaketteihin kuuluvat Nelonen Pro -urheilukanavat sekä lukuisia viihde ja uutiskanavia. Viasatilla on ainoana Suomessa 5 HD-laatuista elokuvakanavaa. Lisätietoja www.viasat.fi

Kommentit (0)