Viasat tarjoaa syksyllä teräväpiirtoista KHL-huippukiekkoa - Viasat Hockey Finland päivittyy HD-kuvalaadulle syksyn aikana

Viasat esittää koko kauden 2014-2015 ajan kaikki Jokereiden koti- ja vierasottelut sekä muut valikoidut huippuottelut 3.9. starttaavasta KHL-liigasta. Jokerit pelaavat Bobrov-divisioonassa muun muassa Pietarin SKA:n, Dinamo Minskin ja Slovan Bratislavan kanssa.

Jokereiden kotiotteluihin Viasat Hockey Finland pystyttää Hartwall Arenalle Pelipäivä KHL -studion fanien keskuuteen Silver Star Cafen yhteyteen.

Ville Klinga toimii studion isäntänä ja vakiokasvona studiossa nähdään todellisena KHL-asiantuntijana entinen Suomen maajoukkueen ja Pietarin SKA:n valmentaja Jukka Jalonen.

Viasat Hockey Finland HD-laadulla syksyn aikana

Viasat Hockey Finland -kanava päivitetään HD-kuvanlaadulle eri televisio-operaattoreiden toimesta syksyn 2014 aikana. HD-kuvanlaatu tuo NHL- ja KHL -otteluihin paremman katselukokemuksen ja kiekko ei huku pikselivirtaan vaan piirtyy selkeänä myös kauempaa katsoessa.

Viaplay-palvelussa Viasat Hockey Finland lähetykset näkyvät teräväpiirtona jo KHL-kauden alusta alkaen. Viasatin puolella HD-kanava tulee satelliittiasiakkaiden saataville syksyn aikana. Viasatin satelliittiasiakkailta Viasat Hockey Finlandin HD-versio vaatii digiboksin kytkemisen internettiin. HD-kanava tulee kaapeli- ja IPTV -operaattoreiden jakeluun myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana syksyn 2014 aikana.

Tarkemmat operaattorikohtaiset aikataulut selviävät lähiviikkojen aikana.

• viasat
  • viaplay
  • viasat hockey finland
  • viasat finland
  • viasat suomi

Johannes Leppänen, toimitusjohtaja, Viasat Finland

Puhelin: +358 40 162 176

Sähköposti: johannes.leppanen@viasat.fi

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv- ja antenn-t -lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Viasatin kanavatarjonta koostuu Viasat Film -elokuvakanavista, Viasat Sport -urheilukanavista, Viasatin omista dokumenttikanavista ja Disneyn lastenkanavista. Lisäksi Viasatin kanavapaketteihin sisältyy Nelonen Paketti sekä lukuisia viihde- ja uutiskanavia. Viasatilla on ainoana Suomessa 17 HD-laatuista kanavaa. Lisätietoja www.viasat.fi

Viaplay

Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi huippu-urheilua suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 ja Playstation 4 -pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi

Viaplay AB on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu ilmais- ja maksutelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta ja kolmannen osapuolen verkossa ja se jakelee televisio-ohjelmia jopa Internetissä. MTG on myös Venäjän suurimman itsenäisen televisioyhtiön CTC Median pääomistaja. Lisätietoja on osoitteessa www.mtg.se.