Älä kasvata bakteereita kotisi lattioilla!

Bakteereita, kuolleita hyönteisiä, tekstiilikuituja, hilsettä, pölypunkkien ulostetta… Näitä löytyy sinunkin kotisi lattioilta. Viledan uutuusmopit hyödyntävät kuumaa vesihöyryä tai kuumaa vettä ja laadukasta mikrokuitua ja antavat kyytiä niin kodin bakteeripesäkkeille kuin perinteisille lattianpuhdistusmenetelmille.

Pöly ja lika sisältävät esimerkiksi itiöpölyä, bakteereita, kuolleita hyönteisiä, tekstiilikuituja, ihmisten ja eläinten hilsettä sekä pölypunkkien ulostetta. Näitä kertyy lattioille väistämättä. Tietyt kodin huoneet on erityisen tärkeä pitää puhtaana, esimerkiksi kylpyhuoneen lattia kehittyy helposti bakteeripesäkkeeksi. Likaa ja pölyä on mahdoton välttää kokonaan, mutta hyvät välineet tekevät puhdistuksesta vaivatonta ja tehokasta.

Vileda tuo kevään 2015 aikana markkinoille kaksi uutta moppia, joiden avulla lattioiden puhdistaminen on tehokkaampaa ja niin terveydelle, luonnolle kuin kodin pinnoillekin perinteisiä menetelmiä ystävällisempää. Vileda Steam höyrymopilla ja Vileda 100°C HotSpray mopilla saat kodin lattioista hygieenisen puhtaita ja vieläpä vaivattomasti.

Näillä mopeilla säästät aikaa ja kodin lattiamateriaaleja

Lattioiden pesu vie aikaa. Laadukkaalla mikrokuitumopilla saat puhdasta jälkeä, mutta pinttyneempien likatahrojen hankaaminen voi hyvälläkin mopilla olla raskasta. Lisäksi mopin ja sangon kanssa kulkeminen huoneesta toiseen saattaa olla epämukavaa. Viledan uutuusmopit poistavat nämä ongelmat!

Vileda Steam on moppi, joka puhdistaa lattiat tuottamansa kuuman vesihöyryn ja mopin pohjassa olevan mikrokuitutyynyn avulla. Vileda 100°C HotSpray taas kuumentaa varren säiliössä olevan veden 100-asteiseksi, jota sitten ruiskutetaan mopin mikrokuitutyynylle. Höyryn tai kuuman veden ja laadukkaan mikrokuitutyynyn yhdistelmä takaa sen, että saat puhdistettua lattiat tehokkaammin kuin perinteisillä menetelmillä. Höyry myös tunkeutuu pieniin rakosiin, jotka ovat normaalisti vaikeita puhdistaa. Vileda Steam höyrymoppi ja Vileda 100°C HotSpray moppi poistavat jopa 99,9 % bakteereista.

Vileda Steam höyrymopin ja Vileda 100°C HotSpray mopin käyttö säästää myös kodin pintoja. Koska lika irtoaa helpommin kuuman veden tai vesihöyryn avulla, pinttyneetkin tahrat lähtevät ilman kovaa hankausta ja pesuaineita. Näin vältyt turhalta kodin pintojen kuluttamiselta. Viledan uutuusmopeilla saat siivottua lattiasi perusteellisesti ja nopeasti, pintoja kuluttamatta.

Terveydelle turvallinen ja luontoystävällinen vaihtoehto

Puhdistusaineiden käyttö on Vileda Steam höyrymopin ja Vileda 100°C HotSpray mopin kanssa tarpeetonta – eikä puhdistusaineita edes saa lisätä moppien säiliöihin. Lattioiden pesu ei siten altista haitallisille kemikaaleille ja on terveydelle turvallinen vaihtoehto. Tämä on varteenotettava seikka etenkin allergioista ja astmasta kärsivien sekä lapsiperheiden näkökulmasta. Koska kemikaalien käyttö on tarpeetonta ja vettäkin kuluu vain vähän, Vileda Steam ja Vileda 100°C HotSpray mopeilla puhdistaminen on myös ympäristöystävällinen valinta.

Kaksi kaunotarta vaivattomampaan ja tehokkaampaan siivoukseen

Viledan uutuusmoppeja yhdistää erittäin tyylikäs design, helppokäyttöisyys ja loistava puhdistusteho. Mopit poistavat 99,9 % bakteereista. Kumpaankin moppiin sopii sama, erittäin laadukas mikrokuitutyyny. Molempien moppimallien varret kääntyvät hyvin pieneen kulmaan, jolloin mopilla saa puhdistettua matalampienkin huonekalujen aluset. Lisäksi moppien kolmion muotoinen pää mahdollistaa kulmien ja nurkkien puhdistuksen. Musta ja punainen Vileda-kaunotar – kumman sinä valitset?

Musta Vileda Steam höyrymoppi puhdistaa kaikki kovat lattiapinnat. Portaattoman höyrynsäätimen ansiosta voit säädellä höyryn määrää lattiamateriaalin mukaan. Vileda Steam höyrymopilla voit raikastaa myös matot. Kiinnität vain mopin pohjaan kehyksen ja moppi liukuu vaivattomasti karheallakin pinnalla.

Punainen Vileda 100°C HotSpray moppi tekee puhdasta jälkeä laadukkaan mikrokuitutyynyn ja kuuman veden avulla. Vileda 100°C HotSpray mopin kanssa siivotessasi sinun ei tarvitse välittää johdon riittävyydestä, sillä johdon voi irrottaa mopista veden kuumentumisen jälkeen.

Lisätietoja tuotteista

Vileda Steam: http://www.vileda.com/fi/steam-hoeyrymoppi.html

Vileda 100°C HotSpray: http://www.vileda.com/fi/100-c-hotspray-moppi.html

Vileda® Steam höyrymoppi (SVH 84,90€) ja Vileda® 100°C HotSpray moppi (SVH 59,00€) ovat saatavissa hyvin varustetuista myymälöistä kevään 2015 aikana.

Lisätietoja ja median tuotenäytteet:

Hanna Lehtinen, p.0424 286 628, hanna.lehtinen@fhp-ww.com

• kylpyhuone
  • elektroniset siivoustuotteet
  • mopit

Freudenberg Household Products on tuotekehityksen ja innovaatioiden saralla maailman johtava mekaanisten siivoustuotteiden valmistaja, jonka päätuotemerkkejä Suomessa ovat Vileda® ja Wettex®. Tuotteet voidaan jakaa pääosin lattioiden ja muiden pintojen hoitoon (mopit, siivousliinat, -sienet ja -harjat), siivouskäsineisiin, vaatehuoltoon sekä ammattisiivouksessa lisäksi siivousvaunuihin ja jätehuoltoon. Freudenberg Household Products panostaa jatkuvaan tuotekehitykseen pyrkimyksenään olla siivoustuotteiden edelläkävijä ja suunnannäyttäjä maailmassa, niin kotitalous- kuin ammattisiivouksessakin. Yritys on osa yli 160-vuotiasta saksalaista perheyritystä, monialakonserni Freudenberg Groupia, jonka liikevaihto vuonna 2013 oli 6,6 miljardia € ja jossa työskentelee lähes 40 000 työntekijää.

Seuraa meitä