Älä taistele likaa vastaan, vaan estä se Vileda® Magicalilla

Kukapa ei haluaisi päästä kylpyhuoneen ja saunan siivousurakasta helpommalla! Vileda® Magical – lianesto- ja puhdistusjärjestelmä helpottaa siivousurakkaa merkittävästi. Se estää kalkin, lian ja vesihöyryn muodostumisen pinnoille ja pitää kylpyhuoneesi ja kotisi puhtaana pidempään.

Monelle kylpyhuoneen ja saunan pesu on ikävin osuus kodin siivouksessa. Kalkki- ja saippuajäämiä on hankala hangata pois, jos ne ovat pinttyneet seiniin ja laattojen saumoihin. Lisäksi jokaisen suihkun jälkeen höyrystyvät peilit voivat olla häiritseviä ja lisäävät siivoustyötä. Suihkuseinissä jo yhden suihkun jälkeen vesi on jättänyt lian ja kalkkitahrat jälkeensä. Toimeen ryhtyminen kannattaa, sillä likainen kylpyhuone on paitsi epämiellyttävä, se lisää myös terveysriskiä. ”Kylpyhuoneen siivous saattaa jäädä vähemmälle huomiolle myös sen vuoksi, että ei ymmärretä, miten tärkeää se on. Kostea ja lämmin kylpyhuone tarjoaa bakteerien ja homesienten kasvulle otollisen ympäristön”, muistuttaa Viledan kuluttajatuotteiden maajohtaja Tuija Koivuniemi.

Vileda® Magical tekee pinnoista vettähylkiviä

Juuri kauppoihin saapunut Vileda® Magical – lianesto- ja puhdistusjärjestelmä helpottaa kylpyhuoneen ja saunan siivousurakkaa merkittävästi. Vileda Magicalin avulla ehkäiset uuden lian muodostumisen pinnoille samalla kun peset ne. Vileda® Magic mikrokuituliina puhdistaa perusteellisesti miljoonien ohuiden mikrokuitujen ansiosta. Vileda® Magical -neste puolestaan muodostaa puhdistettavalle pinnalle vettähylkivän kalvon, joka estää veden ja sen sisältämän lian ja kalkin kiinnittymisen siihen: ne vain liukuvat pois, eikä pintaan jää enää likaa ja kalkkitahroja. Kalvo estää samalla myös pintojen höyrystymisen. ”Vileda® Magical on mullistava uutuus siivousvälineiden tuoteryhmässä. Se kääntää ajattelumallimme perinteisestä lianpoistosta lian ehkäisyyn, sillä Vileda Magicalin kanssa et taistele likaa vastaan, vaan estät sen”, Koivuniemi toteaa.

Vileda® Magical -lianestojärjestelmän käyttö on helppoa. Vileda® Magical koostuu huipputehokkaasta Vileda Magic -mikrokuituliinasta ja vettähylkivästä Vileda® Magical -spraysta. Puhdista pinta Vileda® Magic -mikrokuituliinalla, suihkauta vettähylkivää nestettä ja levitä se Magic-liinan avulla tasaisesti koko alueelle. Pinnasta tulee hohtavan puhdas ja tahraton, ja samanaikaisesti vettä hylkivä kalvo aktivoituu.

Vileda® Magicalia kannattaa käyttää mm. suihkuseiniin, kaakeleille, hanoihin, peileihin ja ikkunoihin. Vileda® Magical -neste on täysin biohajoava ja terveydelle vaaraton aine.

Viledalta myös muut tehokkaat välineet kylpyhuoneen viikkosiivoukseen

Helpotat pesutilojen siivousta käyttämällä Vileda Magicalin lisäksi oikeanlaisia, tehokkaita siivousvälineitä. Laadukkaalla hankaussienellä, kylpyhuonepesimellä ja mikrokuituliinalla saat vaivattomasti puhdasta jälkeä aikaan. Hygieniasyistä kylpyhuoneeseen ja muualle kotiin tulee hankkia eri välineet.

Vileda® Active Wave kylpyhuoneen hankaussienellä saat poistettua pinttyneimmänkin lian. Sienen hankaava puoli irrottaa kalkin ja lian naarmuttamatta pintoja, Wettex-puoli kuivaa ja viimeistelee lopputuloksen. Rasvaisten tahrojen poistoon nihkeytetty mikrokuituliina on aivan omaa luokkaansa. Vileda® BATH mikrokuituisella sieniliinalla niin rasvatahrat kuin hammastahnan jäljetkin lähtevät yhdellä pyyhkäisyllä. Liinan nukkainen puoli irrottaa lian ja kiiltävä puoli viimeistelee pinnat. Teleskooppivarrellinen Vileda® Kylpyhuonepesin helpottaa seinien, suihkukaapin ja ammeen pesua merkittävästi. Säädettävän varren ansiosta pesimellä ulottuu hankalapääsyisiinkin paikkoihin ja kääntyvä kuusikulmainen pesin puhdistaa nurkkia myöten.

Helpotat siivoustyötäsi myös pitämällä siivousvälineet kunnossa. Etenkin kylpyhuoneessa käytettävät siivousvälineet tulee pestä tai vaihtaa uusiin säännöllisesti. Vileda® mikrokuituliinat voi pestä 60 asteessa pesukoneessa.

Vileda® Magical: Älä taistele likaa vastaan, estä se! Vileda® Magical -lianestojärjestelmä on nyt kaupoissa. SVH 6,90 €.

• hankaussienet
  • sauna
  • saunan siivous
  • kalkkisaostumat
  • kalkkitahrat
  • peilien höyrystyminen
  • peilien pesu
  • siivousvinkit
  • siivousliinat
  • kylpyhuone
  • ikkunat

Freudenberg Household Products on tuotekehityksen ja innovaatioiden saralla maailman johtava mekaanisten siivoustuotteiden valmistaja, jonka päätuotemerkkejä Suomessa ovat Vileda® ja Wettex®. Tuotteet voidaan jakaa pääosin lattioiden ja muiden pintojen hoitoon (mopit, siivousliinat, -sienet ja -harjat), siivouskäsineisiin, vaatehuoltoon sekä ammattisiivouksessa lisäksi siivousvaunuihin ja jätehuoltoon. Freudenberg Household Products panostaa jatkuvaan tuotekehitykseen pyrkimyksenään olla siivoustuotteiden edelläkävijä ja suunnannäyttäjä maailmassa, niin kotitalous- kuin ammattisiivouksessakin. Yritys on osa yli 160-vuotiasta saksalaista perheyritystä, monialakonserni Freudenberg Groupia, jonka liikevaihto vuonna 2013 oli 5,6 miljardia € ja jossa työskentelee yli 33 000 työntekijää.