Puhdas grilli on paras grilli

On tärkeää pitää grilli puhtaana: Kerroksittain pinttynyttä rasvaa ja palaneita ruokajäämiä ei suositella lihan, kalan tai vihannestenkaan mausteeksi. Likaisen grillin edessä menettää helposti ruokahalun ja kiinnostuksen koko grillaukseen.

Jos grillinpuhdistus tuntuu mahdottomalta, niin et ole kokeillut Vileda Power Inox teräshankaussientä, joka on todellinen riivinrauta.Kudottu teräshankaussieni puhdistaa helposti kiinnipalaneen ruoan ja lian grillistä - jopa pelkällä vedellä. Käytön jälkeen sieni huuhdotaan huolella ja sitä voi käyttää aina uudelleen ja uudelleen; se pitää muotonsa ja puhdistustehonsa pitkään. Kestävyytensä ansiosta sieni on taloudellinen vaihtoehto teräsvillalle ja kertakäyttöisille hankaussienille.

Vileda® Power Inox 2 kpl teräshankaussienen suositushinta on 2,69€.

• grillaus
  • siivousvinkit
  • grillinpuhdistus
  • keittiö
  • hankaussienet

Freudenberg Home and Cleaning Solutions (FHCS) on tuotekehityksen ja innovaatioiden saralla maailman johtava mekaanisten siivoustuotteiden valmistaja, jonka päätuotemerkkejä Suomessa ovat Vileda® ja Wettex®. Tuotteet voidaan jakaa pääosin lattioiden ja muiden pintojen hoitoon (mopit, siivousliinat, -sienet ja -harjat), siivouskäsineisiin, vaatehuoltoon sekä ammattisiivouksessa lisäksi siivousvaunuihin ja jätehuoltoon. FHCS panostaa jatkuvaan tuotekehitykseen pyrkimyksenään olla siivoustuotteiden edelläkävijä ja suunnannäyttäjä maailmassa, niin kotitalous- kuin ammattisiivouksessakin. Yritys on osa lähes 170-vuotiasta saksalaista perheyritystä, monialakonserni Freudenberg Groupia, jonka liikevaihto vuonna 2016 oli yli 8,6 miljardia euroa ja jossa työskentelee yli 48 000 työntekijää.