Flyben uutta reittiä juhlistetaan Vaasan lentoasemalla

Vaasan lentotarjonta kokonaisuutena on nyt erinomainen: hyvät kohteet, yhtiöt ja aikataulut. Kehitystä kuvaa se, että nykyään Vaasa on itsestään selvä vaihtoehto, kun lentoyhtiöt suunnittelevat uusia kansainvälisiä lentoreittejä Suomeen.

Lentoyhtiö Flybe on aloittanut suorat lennot Vaasasta Tallinnaan viidesti viikossa. Uusi lentoreitti palvelee paitsi työvoiman liikkumista myös yritysten välistä yhteistyötä. Lentoyhteys on houkutteleva täydennys Tallinnan-bussimatkoille, ja jatkolentoyhteydet tästä vuoden 2011 Euroopan kulttuuripääkaupungista avaavat pohjalaisille uusia ovia Keski-Eurooppaan ja kauemmaksi. Vaasan ystävyyskaupunki Pärnuunkin pääsee jatkossa jouhevammin.

Kutsumme tiedotusvälineiden edustajat juhlistamaan iltapäiväkahvien merkeissä Flyben uutta reittiä Vaasa-Tallinna maanantaina 28.11. klo 13.00 Vaasan lentoasemalle.

Tilaisuudessa Vaasanseudun Kehitys Oy VASEKin toimitusjohtaja ja Viron kunniakonsuli Pekka Haapanen ja Vaasan lentoaseman johtaja Mikko Komi käyvät dialogia Viron merkityksestä meille kauppakumppanina, vierailu- ja kulttuurikohteena sekä Vaasan lentoaseman kasvusta, uudesta yhteydestä ja sen tuomista mahdollisuuksista.

Tervetuloa!

Riitta Björkenheim, mob. 044 512 6612
riitta.bjorkenheim@vasek.fi

www.flybe.com