OSCAR JACOBSONIN VERKKOKAUPPA LANSEERATTIIN

Uutinen   •   Joulu 16, 2013 12:56 EET

Oscar Jacobson avasi kuluttajille suunnatun verkkokauppansa. Verkkokauppakokonaisuus kehittyy myöhemmin 3D-ratkaisuksi sisältäen kolme kanavaa; kuluttajille (B2C), yrityksille (B2B) ja myyjille (B2S)

“Uusi ja moderni verkkokauppa on todella jännittävä ja mielenkiintoinen yritykselle kuten Oscar Jacobson, jolla on 110 vuoden kokemus perinteisestä kaupasta. Meille oli erittäin tärkeätä ottaa seuraava askel vastataksemme asiakkaidemme kysyntään. Uusi verkkokauppa on osa askeltamme yrityksemme modernisoinnissa. Verkkokauppa kehitetään seuraavaksi tukemaan ja tehostamaan myyjiemme työtä sekä jälleenmyyjiemme liiketoimintaa.” kertoo Roger Tjernberg, TJ Oscar Jacobson.

"Verkkokauppa kuluttajille (B2C) on edelleen pieni osa Oscar Jacobsonin kokonaismyyntiä, mutta olen vakuuttunut, että ne tavaramerkit jotka uskaltavat panostaa verkkokauppaan strategisesti nyt, tulevat olemaan tulevaisuudessa edelläkävijöitä. Siksi on erittäin hienoa nähdä että Oscar Jacobson haluaa panostaa verkkokauppaan eri myyntikanavissa ja että he valitsivat kumppaniksi Viskanin" Sanoo Viskan Ab:n toimitusjohtaja Sten Selin.

www.oscarjacobson.se

Kommentit (0)