Tiedote -

VMP Group jakaa vinkkinsä muuttuvassa työelämässä menestymiseen - Mukana myös poikkeuksellisesta asenteestaan kuuluisa Pekka Hyysalo

Tiedote 16.1.2018

Salon IoT Parkissa eli Campuksella uuden toimitilan avannut VMP Group esittelee palveluitaan alueen yrittäjille ja yrityselämän toimijoille aamiaistilaisuudessa 1.2. Henkilöstöpalvelu- ja rekrytointiosaamisestaan tuttu konserni on edelläkävijä myös robotiikan ja digitalisaation hyödyntämisessä, josta tapahtumassa tarjoillaan tuhti tietopaketti.

VMP Groupin toimipisteestä löytyy kaikkien konserniyritysten palvelutarjonta. Saman oven takaa yrittäjä voi ostaa paitsi tilapäistä työvoimaa, kehittää organisaatiotaan vastaamaan tulevaisuuden tarpeisiin ja rekrytoida eri alojen osaajia. Campuslaisten kasvua tukevat myös modernit työvälineet ja niiden hyödyntäminen, joista VMP kertoo kokemuksiaan.

Muuttuvassa työelämässä pärjätäkseen yritys tarvitsee myös oikeanlaista asennetta ja sitkeyttä. VMP Groupin yhteistyökumppani, lasketteluturmasta selvinnyt Pekka Hyysalo puhuu tilaisuudessa FightBack brändistään ja periksiantamattomuudesta, jota pitkä kuntoutus on mieheltä vaatinut.

VMP Groupin nimellä palveleva toimipiste sijaitsee IoT Campuksen Centrossa, neljännessä kerroksessa. Aamiaistilaisuus järjestetään Campuksen auditoriossa klo 8.15 alkaen. VMP Groupin asiantuntijat ovat käytettävissä yleisen keskustelun muodossa tilaisuuden päätteeksi n. klo 12.15. Tilaisuuteen on ennakkoilmoittautumisella vapaa pääsy, paikalle mahtuu 170 kuulijaa. Kutsu on ensisijaisesti kampuksella toimiville yrityksille ja yrittäjille.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot:

Mikko Jaakkola // VMP Varamiespalvelu Salo
yrittäjä
Puh. +358 2 728 1450, +358 40 867 3523
mikko.jaakkola@vmp.fi

Charlotta Jaakkola // VMP Varamiespalvelu Salo
yrittäjä
Puh. +358 2 728 1450, +358 44 572 9949
charlotta.jaakkola@vmp.fi

Olemme lähes 30 vuotta toimialaa kehittänyt, yksi Suomen johtavista henkilöstöpalvelualan yrityksistä ja osa VMP Group -konsernia. Henkilöstövuokraus ja rekrytointi kaikille toimialoille on ydinosaamistamme. Tarjoamme työtä ja toimeentuloa vuosittain 3 000 asiakasyrityksen palveluksessa lähes 14 000 henkilölle. Olemme suomalaisessa yksityisomistuksessa ja toimimme franchising-periaatteella 35 paikkakunnalla Suomessa.

VMP Group -konserniin kuuluvat yritysketju VMP Varamiespalvelun lisäksi erilaisia koti-, hoiva- ja sairaanhoitopalveluja tarjoava Alina, johtamisen, organisaatioiden ja inhimillisten resurssien kehittämiseen erikoistunut Romana Management, laskutuspalveluyritys Eezy sekä rekrytointeja, soveltuvuusarviointeja tekevä Personnel Group ja Sijaishaltija, joka on kehittänyt erilaisia palveluita nuorten työnsaannin ja sijaisten löytämisen helpottamiseksi.

Charlotta Jaakkola

yrittäjä 044 572 9949