Tiedote -

Suomalainen Yogaia valloittamassa Amerikkaa: Nettijoogastudio avataan Los Angelesiin yhdessä maailman johtavan joogabrändin kanssa

Suomalainen nettijoogastudio Yogaia on solminut yhteistyösopimuksen amerikkalaisen Mandukan kanssa. Manduka on maailman johtava joogamattojen valmistaja, jonka brändi tunnetaan erityisesti korkeasta laadustaan joogien keskuudessa ympäri maailman. Yhteistyön myötä Yogaian brändi muuttuu ja uusi joogastudio avataan Los Angelesiin.

Suomalainen Yogaia on maailman ensimmäinen interaktiivisia livetunteja tarjoava nettijoogastudio maailmassa. Livejoogatunnilla ohjaaja voi antaa oppilailleen palautetta joogaharjoituksen aikana kameran välityksellä. Oppilailla on myös mahdollisuus kysyä opettajalta vinkkejä harjoitukseen chatin avulla. Amerikkalainen Manduka halusi laajentaa omaa repertuaariansa välinevalmistuksesta myös nettijoogan saralle ja valitsi Yogaian kumppanikseen nimenomaan ainutlaatuisen livetuntitarjonnan ansiosta.

Tukea kansainvälisen kasvun tavoittelemiseen

Yogaialla on tällä hetkellä asiakkaita noin 100 maassa ja studiot Espoossa ja Lontoossa. Kasvua Euroopan ulkopuolella on kuitenkin rajoittanut Yhdysvaltojen aikavyöhykkeelle sopivien livetuntien puute. Los Angelesin studion avautuessa saadaan valikoimaan runsaasti livetunteja myös amerikkalaiselle yleisölle sopivaan aikaan.

Yhteistyön myötä myös Yogaian brändi muuttuu. ”Yogaia saa tuekseen Mandukan vahvan brändin kaikissa kanavissa. Jatkossa palvelumme tunnetaan nimellä Yogaia + Manduka. Manduka vastaa asiakashankinnasta englanninkieliselle verkkoyleisölle ympäri maailman. Me Yogaialla keskitymme palvelun ja asiakassuhteidemme kehittämiseen. Vastaamme itse edelleen myös mobiilisovelluksemme markkinoinnista kaikilla markkinoilla”, Yogaian toimitusjohtaja Mikko Petäjä kertoo. Kumppanuussopimus Mandukan kanssa ei vaikuta millään tavalla Yogaian omistusjärjestelyihin.

Suomalaisuus säilyy edelleen yrityksen sydämessä

Vaikka Yogaian kasvun painopiste siirtyy yhteistyön ja uuden studion myötä valtameren taakse, on laaja asiakaskunta yrityksen kotimaassa edelleen tärkeässä roolissa. ”Suomalaisille asiakkaillemme yhteistyöstä on pelkästään etua”, Petäjä vakuuttaa. ”Tunnit niin Espoon kuin Lontoonkin studiolta jatkuvat normaaliin tapaan vanhojen tuttujen ohjaajien johdolla. Tuntitarjonnan laajentuessa asiakkaamme pääsevät lisäksi mukaan amerikkalaisten huippuohjaajien tunneille.”

Laajemman ja kansainvälisemmän tuntitarjonnan ohella yhteistyö maailman arvostetuimman joogamattovalmistajan kanssa tuo myös muita konkreettisia etuja Yogaian jäsenille. ”Asiakkaamme tulevat saamaan jatkossa myös alennuksia Mandukan huikeista tuotteista”, iloitsee Petäjä.

Lähetykset  uudelta Los Angelesin studiolta käynnistyvät tänään maanantaina 25.9.2017. Lue Yogaian tarina Yogaian blogista. Yogaian toimitusjohtaja Mikko Petäjä ja markkinointijohtaja Anu Petäjä antavat mielellään haastatteluja aiheen tiimoilta.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt

Johanna Alho

Marketing Manager / Yogaia

johanna.alho@yogaia.com

• Terveys, sairaanhoito, lääketiede

• jooga
  • joogaa kotona
  • nettijooga
  • yogaia

Nappaa joogastudio taskuusi tai muuta olohuoneesi treensisaliksi. Yogaia tarjoaa vuorovaikutteisia livetunteja kotiisi tietokoneen, television, tabletin tai kännykän välityksellä. Käytössäsi on joka viikko yli 100 uutta tuntia kellon ympäri. Joogaa kun sinulle sopii! Lisätietoa osoitteessa yogaia.com.