Zalaris laajentaa sopimusta johtavan asiakkaansa kanssa ja toimittaa SuccessFactors:iin perustuvaa pilvipalvelua Pohjoismaissa, Baltiassa sekä Puolassa.

Lehdistötiedote   •   Tammi 08, 2016 10:48 EET

Zalaris ASA jatkaa menestyksellisesti kasvuaan SAP SuccessFactors:iin perustuvien ulkoistus- ja pilvipalveluiden toimittajana ja tiedottaa laajentaneensa merkittävän asiakkaansa kanssa palvelusopimusta historiansa suurimmalla SuccessFactors implementaatiolla.

Uuden sopimuksen mukaisesti Zalaris toimittaa asiakkaalleen SuccessFactors Employee Central sekä Employee Central Service Center–ratkaisut sisältävän kokonaisuuden, joka tukee asiakkaan sisäisen HR Palvelukeskuksen toimintaa kattaen 32,500 työntekijää Pohjoismaissa, Baltiassa sekä Puolassa. Koko järjestelmän käyttöönoton on tarkoitus valmistua vuoden 2016 aikana.

”Yritykset kääntyvät Zalariksen puoleen, kun niillä on tarve kehittää henkilöstöhallinnon käytäntöjä, prosesseja, teknisiä sovelluksia sekä yleisiä työvoimastrategioihin liittyviä tarpeita. Pilviratkaisumme tuovat lisäarvoa muiden käyttämiemme menetelmien tukena, auttaessamme yrityksiä kehittämään henkilöstöhallinnon kasvua ja tehokkuutta näillä kriittisillä alueilla. Sopimus osoittaa myös, että asiakkaat ukovat ja luottavat Zalariksen palveluihin myös silloin, kun heidän tarpeensa ovat muuttuneet”, toteaa Zalariksen toimitusjohtaja Hans-Petter Mellerud.

SuccessFactors pilviratkaisuiden lisäksi, Employee Central Service Center tuottaa kattavan prosessin henkilöstön tukeksi. Ratkaisu tehostaa merkittävästi asiakkaan HR Palvelukeskuksen toimintaa. Täysi integraatio Zalariksen portaaliin mahdollistaa lähdetasoisen datan validoinnin ja erittäin laadukkaan palkanlaskennan sekä matkakulujen hallinnan kaikissa asiakkaan toimintamaissa.

Zalaris SAP Gold Partneriksi

Zalariksen pilvipalvelutarjonnan kasvu liittyy vahvasti yrityksen asemaan Pohjoismaiden suurimpana HCM-ratkaisuihin ja -palveluihin keskittyvänä SAP Partnerina. Zalaris on nyt SAP Gold Partner, sillä olemme osoittaneet hyvää suorituskykyä ja tuottaneet arvoa asiakkaille tarjoamalla moderneja pilvipohjaisia HR-palveluita, jotka on helppo ottaa käyttöön sekä työntekijöiden että johdon tasolla.

”Zalaris rakentaa liiketoimintaansa johdonmukaisesti SAP SuccessFactorsin innovatiiviselle ja kokonaisvaltaiselle tuotevalikoimalle Pohjoismaissa. Näin syntyy kattava ja vertaistaan hakeva tarjonta Pohjoismaiden ja Baltian yrityksille HR-muutosmatkaan”, toteaa Antti Soini, SAP:n HCM-ratkaisujen Pohjoismaiden johtaja. ”Onnittelut Zalarikselle jälleen hyvästä asiakkaan sitouttamisesta.”

Zalaris tarjoaa täyden palvelun palkanlaskennan ja ulkoistetun HR:n ratkaisujen lisäksi niihin liittyvän konsultoinnin ja pilvipalvelun suurille yrityksille, mahdollistaen parhaat käytännöt ja standardoidut rajat ylittävät prosessit, jotka vähentävät kuluja ja optimoivat kykyjen hallinnointia. Zalariksen toiminta kattaa tällä hetkellä Pohjoismaiden ja Baltian lisäksi Puolan ja Intian, ja olemme myös valmiina laajentamaan palvelutarjontaa muihin maihin. Zalaris on SAP BPO kumppani.

Zalaris tarjoaa täyden palvelun palkanlaskennan ja ulkoistetun HR:n ratkaisujen lisäksi niihin liittyvän konsultoinnin ja pilvipalvelun suurille yrityksille, siten mahdollistaen parhaat käytännöt ja standardoidut rajat ylittävät prosessit, jotka vähentävät kuluja ja optimoivat kykyjen hallinnointia. Zalariksen toiminta kattaa tällä hetkellä Pohjoismaiden ja Baltian lisäksi vielä Puolan ja Intian, ja on myös valmiina laajentamaan muihin maihin. Zalaris on SAP BPO kumppani.

Kommentit (0)