Visibility-juomapullo – turvallisempi ja näkyvämpi huominen

Me kaikki ansaitsemme turvallisemman ja puhtaamman ympäristön. Magisso haluaa kannustaa ihmisiä vähentämään luontoa kuormittavien kertakäyttömukien ja muovipullojen käyttöä.

Magisso Visibility-juomapullo on päällystetty uudenlaisella heijastavalla pintamateriaalilla. Sen ansiosta näyt paremmin liikenteessä. Pullo on saanut inspiraationsa New Yorkin kaupungin Vision Zero-kampanjasta ja perinteisestä jalankulkijaheijastimesta.

”Luin työmatkalla paikallisessa Starbucksissa New York Timesista artikkelin Vision Zerosta ja katselin ikkunasta ihmisiä kävelemässä pimeillä New Yorkin kaduilla. Kenelläkään ei ollut heijastinta hihassa, mutta lähes kaikilla oli termoskuppi tai juomapullo”, kertoo Magisson luova johtaja Anssi Hurme.

Perinteinen jalankulkijaheijastin on tunnettu Pohjoismaissa. Sen keksi alunperin suomalainen maanviljelijä Arvi Lehti 1940- ja 1950-lukujen taitteessa.

Magisson Visibility-pullo vie suomalaisen innovaation maailmalle yhdistämällä turvallisuuden, terveyden ja muodin täysin uudella tavalla.

Visibility-pullo pitää kuuman juoman kuumana 8 tuntia ja kylmän kylmänä 12 tuntia ja soveltuu mainiosti työ- ja koulumatkoille ja kaikenlaiseen ulkoiluun. Pullossa on irrotettavalla teesiivilällä ja sen suuaukosta mahtuu helposti laittamaan jääpaloja tai pakastettuja marjoja pulloon.

Pullo on valmistettu kestävästä ja korkealaatuisesta ruostumattomasta teräksestä, josta ei liukene juomaan haitallisia yhdisteitä. Se on myös BPA-vapaa. Pullossa käytetty teräs on kaksiseinäinen ja siinä on laadukkaista termospulloista tuttu tiivis korkki.

Visibility-pullot ovat nyt myynnissä Verkkokauppa.comissa kautta maan. Svh. 27,90€

Lisätietoa tuotteesta ja kuvia pyydettäessä.

• Lifestyle, Fashion, Leisure

MAGISSO on Helsingissä 2008 perustettu design ajatushautomo, joka kehittää ja valmistaa tuotekonsepteja kansainvälisille suuryrityksille sekä omille Magisso ja Happy Pet Project brändeille. Magisson tuotteet on palkittu yli 40 kansainvälisellä muotoilupalkinnolla ja niitä on myynnissä Pohjois-Amerikkalaisessa Crate & Barrel -tavarataloissa sekä Museum of Modern Art New Yorkissa.

Pete Maltamo

Press contact Marketing & Public Relations coordinator +358 504340542