Amerikansk BitCoin guru omfavner ny cryptovaluta - Titus Coin

Den legenadriske radioverten og BitCoin guruen, Mr.Rho kommer med svært positive uttalelser om den nye cryptovalutaen Titus Coin.

Mr. Rho når via sitt radioprogram på radiokanalen www.freedomslips.com over 2 millioner lyttere verden over. Han har oppnådd sin status som guru etter å ha forutsatt med utrolig presisjon utviklingen av BitCoin, både i utbredelse og verdiutvikling.

Robert Jacobsson, den svenske utvikleren som er teknisk sjef for Titus ble invitert til San Fransisco for å være gjest i Mr. Rohs radioprogram. I forkant av intervjuet ble  teknologien som brukes i Titus Coin nøye gjennomgått av Mr. Rho og hans team, som deretter viste en meget stor interesse for den nye cryptovalutaen.

"Veien til suksess for enhver cryptovaluta handler om hvordan valutaen får aksept blandt brukerne og hvordan den spres internasjonalt," sier Robert Jacobsson. "Om masser av folk mener at valutaen er sikker, lett å anvende, akspetert der de ønsker å handle og lett å konvertere tilbake til "vanlige" penger, vil coinen bli en suksess. I Titus har vi fokusert nettopp på disse faktorene og den løsningen vi har kommet fram til ser ut til å fange interesse hos både utsalgssteder og sluttbrukere."

"Ved å ha en så prominent og internasjonalt anerkjent person som Mr.Rho så engasjert i Titus Coin sin framtid, ser vi at andre også begynner å legge merke til oss."

Titus Invest Ltd har en ICO basert på Titus Coin åpen fram til 19 November og hele Whitepaper om prosjektet kan lastes ned fra  https://tituscoin.com .

Titus Coin er fokusert rundt utsalgssteder, online og vanlige butikker, og fokus er rettet mot å knytte opp så mange slike som mulig for å gjøre Titus Coin generelt akseptert og anvendt. Som en moderne BitCoin basert blockchain valuta med fiat oppbakking, er interessen fra utsalgsstedene meget stor.

En gruppe utvalgte salgssteder starter beta testing med coinen i november. Full tilgang er beregnet fra 15 januar da Payens Excange åpner, stedet der man kan veksle Titus Coins med Euro, BitCoin og andre valutaer.

Lytt på intervjuet her:

• Economy

Titus Invest Ltd and Titus Community Ltd are Malta registered companies operating all the underlying technologies and managing the Titus Community members group globally.

Titus Coin is a decentralized bitcoin type blockchain based cryptocurrency.

Information can be found on https://tituscoin.com and https://titus.community

Media contact is Kristian Sandberg kristian@titus.community