ABAX update Rijgedragsanalyse

ABAX heeft een update gedaan op de Rijgedragsanalyse functionaliteit, die aanvankelijk in januari 2019 werd gelanceerd. De nieuwe versie bevat een bestuurder score en maakt stationair draaien inzichtelijk. Beide geven u inzicht om waar nodig bij te sturen, wat debedrijfsresultaten positief zal beïnvloeden.

De tool is ontworpen om de efficiëntie en veiligheid vanwagenparken te verbeteren. De tool is nu verder uitgebreid met nieuwefunctionaliteiten, zoals stationair draaien, waarmee bedrijven niet alleen hun brandstofkosten, maar ook de CO2-uitstoot kunnen verlagen.

De updates omvatten:

• Eenvoudiger scoresysteem van 0-100
  • Volledig nieuw design voor beheerders
  • Overzicht van rijtrends vanaf uw dashboard
  • Driver-app met tips over hoe uw bestuurders hun rijgedrag kunnen verbeteren

Rijgedrag helpt u een nog beter overzicht te krijgen

Gecombineerd met de ABAX Driver App, biedt ABAX DrivingBehaviorzowel de beheerder als bestuurder een overzicht van de rijstijl. U krijgt inzicht in de scores op basis van 5 factoren: versnellen, remmen, harde bocht naar links / rechts en stationair draaien. Ook kunt u de resultaten van uw bedrijf meten tegen het landelijk gemiddelde.

Waarom u zou moeten starten met ABAXRijgedragsanalyse

1. Krijg grip op het stationair draaien

Uit cijfers van één van onze klanten blijkt dat haar voertuigen in totaalzo’n 100 uur per maand stationair draaien. Dit is slecht voor uw portemonnee en het milieu.

2. Erken de beste bestuurders

De beste chauffeurs besparen het bedrijf elk jaar aanzienlijk veelkosten. De auto heeft minder onderhoud en brandstof nodig.

3. Bescherm uw merk

Vergeet niet dat uw bedrijfslogo vaak op de auto staat. Als iemand ongepast rijdt is dit slechte reclame voor uw organisatie.

Bjørn Andre Hagen, Senior Product Manager verklaart:

“Deze update van onze al populaire Rijgedragsanalyse helpt bedrijven om niet alleen hun brandstofkosten, onderhoudskosten te verlagen, maar ook de hoeveelheid CO2-uitstoot van hun voertuig te verminderen. We kijken er erg naar uit om dit in 2020 aan alle nieuwe en bestaande klanten te presenteren.”

Klik hier voor meer informatie over ons product Rijgedragsanalyse.

Onderwerpen

• Data, telecommunicatie, IT

• abax
  • telematica