AbbVie medewerkers zetten zich in voor de gemeenschap - Week of Possibilities

Nieuws   •   jun 22, 2018 11:58 CEST

Tijdens de Week of Possibilities hebben de medewerkers van AbbVie Nederland weer in grote getalen vrijwilligerswerk gedaan. Op 21 juni gingen zij op verschillende locaties enthousiast aan de slag om een leuke dag te organiseren voor en met ouderen, mensen met een beperking, kinderen uit achterstandswijken en dak- en thuislozen.

Zo zijn er pannekoeken gebakken en is er gewandeld met ouderen in Amsterdam en Utrecht. Er is bingo gespeeld met een groep dak- en thuislozen in Amsterdam. Met de kinderen met een beperking hebben de vrijwilligers prachtige bloemstukjes gemaakt en met de volwassenen met een beperking is er geklust en getuinierd. Ook zijn er twee bussen vol kinderen uit een achterstandswijk in Amsterdam een hele ochtend vermaakt met stoere sport- en spelactiviteiten, zoals boogschieten en katapulten maken.

Wij bedanken de AbbVie Foundation voor dit initiatief en onze vrijwilligerswerkpartner Nederlands Cares voor de ondersteuning.