Duurzame producten en verantwoorde kwaliteit, ook voor volgende generaties

Veel producten van AkzoNobel spelen een grote rol in ons dagelijks leven. Je vindt ze in onder meer huizen, gebouwen, auto’s, vliegtuigen, schepen en jachten. We zijn als wereldspeler in de verfindustrie leidend op het gebied van duurzaamheid. Dat doen we door zelf innovatief bezig te zijn en samenwerking te zoeken met anderen.

Zo willen we onder meer onze impact op de planeet verminderen door onze klanten duurzame verf en coatings te bieden waarmee ze het gebruik van kostbare grondstoffen kunnen verminderen.

Alphatex Mat SF, van ons verfmerk Sikkens, is een eenvoudig te verwerken en duurzame muurverf voor binnen, met behoud van de hoogste luchtkwaliteit (A+). Een gedegen product voor een perfecte matte en gladde afwerking voor iedere ruimte die om kwaliteit vraagt. Zeer aantrekkelijk voor de professionele schilder omdat er minder lagen nodig zijn waardoor de verf een hoger rendement oplevert.

De muurverf is oplosmiddelvrij en voert uiteraard het EU Ecolabel, een Europees milieulabel voor producten met een verminderde impact op het milieu. Zeer geschikt voor toepassing in openbare plaatsen zoals ziekenhuizen, rusthuizen en kinderdagverblijven.

Het is onze ambitie om een duurzaam positief verschil te maken voor onze klanten, onze omgeving en voor volgende generaties. Dat is waar we voor staan bij AkzoNobel: People.Planet.Paint.

Onderwerpen

• Chemische industrie