Samenwerking tussen Y Soft en Brother biedt een verbeterde printmanagement oplossing

Persbericht   •   jun 14, 2019 15:00 CEST

Y Soft® en Brother hebben aangekondigd dat de SafeQ® software vanaf nu beschikbaar is als geïntegreerde oplossing in de professionele all-in-one printers van Brother. Dit biedt organisaties de mogelijkheid om hun print- en scanmanagement volledig te centraliseren en efficiënt te beheren.

Bedrijven kunnen nu profiteren van verhoogde productiviteit, verbeterde documentbeveiliging en lagere kosten met Y Soft SafeQ software op Brother printers. De benodigde functies kunnen als een geïntegreerd platform worden toegevoegd. Door middel van een softwarepakket of via afzonderlijke softwaremodules. Klanten die all-in-one printers van Brother gebruiken, kunnen SafeQ printmanagement, geautomatiseerde scan-workflow of een combinatie van beide kiezen.

Met Y Soft SafeQ wordt er volledig tegemoet gekomen aan de wensen en behoeften die bedrijven hebben op het gebied van print- en scanbeheer, ongeacht de grootte van de organisatie. Door gebruik te maken van de Y Soft SafeQ structuur, zijn organisaties er zeker van dat naarmate hun bedrijf groeit, ze door Brother op de meest kostenefficiënte manier worden ondersteund.

De Brother Y Soft SafeQ integratie biedt gebruikers en beheerders tal van belangrijke functies, waaronder secure pull-printing, kostenbesparende tools en uitgebreide rapportages om gebruik te monitoren. Klanten van Brother kunnen ook gebruik maken van geavanceerde scan-workflows, waarmee terugkomende scantaken kunnen worden geautomatiseerd en bestanden op vooraf ingestelde locaties worden opgeslagen. Verder kunnen bestanden worden gedigitaliseerd met behulp van Optical Character Recognition (OCR tekstherkenning), met ondersteuning van tekstindexering waardoor documenten gemakkelijker te vinden zijn.

"De compatibiliteit van Brother-printers met YSoft SafeQ stelt ons in staat ons aanbod van printdiensten te verbreden en bedrijven een verbeterde oplossing te bieden die flexibel, veilig en efficiënt is", zegt Chris Marshall, directeur van Business Printing & Solutions bij Brother International Europe. "Deze samenwerking gaat in op de uitdagingen en vereisten waarmee bedrijven worden geconfronteerd als het gaat om hun printservice. Wij proberen tegemoet te komen aan hun behoeften, waardoor er bij organisaties belangrijke tijd en middelen vrijkomen."

"Bedrijven implementeren digitale transformaties om de productiviteit te verbeteren. Printservices en met name geautomatiseerde scan-workflows, zijn processen die aanzienlijke tijdwinst en een snellere time-to-market opleveren," aldus Lukáš Maňásek, Chief Sales Officer bij Y Soft. "Onze software is nauw afgestemd op Brother-printers, zodat we de voordelen van print- en scanbeheer wereldwijd aan bedrijven kunnen aanbieden."

Kijk hier voor meer informatie over software oplossingen die door Brother apparaten worden ondersteund.

Ga voor meer info over Y Soft naar: www.ysoft.com.

Brother Nederland is een toonaangevende speler in de printermarkt en heeft een kantoor in Amstelveen. Via een netwerk van resellers zijn de Brother producten en services beschikbaar in Nederland. Brother is wereldwijd een van de grootste fabrikanten van inkjet- en laserprinters, labelprinters, scanners en diverse business oplossingen. Alle productiefaciliteiten zijn gecertificeerd volgens ISO 14001. Brother producten worden gekenmerkt door hoge kwaliteit, duurzaamheid en geavanceerde technologische innovaties.

Bestanden in de bijlage

PDF-document Word-document