Epson breidt zijn reeks zakelijke printers uit met de WorkForce AL-MX300 serie

Persbericht   •   mei 01, 2014 19:46 CEST

Bespaar tijd en geld met de snelste multifunctionele laserprinters van Epson, de WorkForce AL-MX300-reeks. Deze uitbreiding op de bestaande laserprinterreeks van Epson biedt bedrijven een grotere mate van keuze en flexibiliteit om tegemoet te komen aan kantoren die een behoefte hebben aan zwart-wit afdruk-, scan-, kopieer- en faxfunctionaliteit. Deze zakelijke printers combineren lage kosten en hoge betrouwbaarheid met eigenschappen voor eenvoudig documentbeheer.

De WorkForce AL-MX300-reeks (AL-MX300DN, AL-MX300DNF, AL-MX300DTN, AL-MX300DTNF) profiteert van lage eigendomskosten dankzij een efficiënt ontwerp, dubbelzijdig afdrukken en een hoge tonercapaciteit tot wel 10.000 pagina's*. En gebruikers kunnen rekenen op de afdrukcapaciteit van 100.000 pagina's** om veel langer te kunnen afdrukken.

De functie 'Scannen naar' en Document Capture Pro-compatibiliteit*** helpt documentmanagement te vereenvoudigen, waardoor het personeel productief blijft en belangrijke documenten daar terecht komen waar ze nodig zijn.

De WorkForce AL-MX300DN, AL-MX300DNF, AL-MX300DTN and AL-MX300DTNF zijn beschikbaar vanaf mei 2014, voor een prijs van respectievelijk € 659, € 769, € 735 en € 830 (ex. BTW).

Belangrijkste functies

AL-MX300DN

AL-MX300DNF

AL-MX300DTN

AL-MX300DTNF

Afdrukcapaciteit van 100.000 pagina's**

Document Capture Pro-compatibel***

Hoge afdruksnelheid van 35 ppm

Bespaar geld en papier met automatisch dubbelzijdig afdrukken

U hoeft niet te wachten: de eerste pagina is al binnen 5,5 seconden klaar****

Faxfunctionaliteit, waaronder fax naar FTP

-

Epson iPrint: snel en eenvoudig documenten en foto's afdrukken vanaf smartphones en tablet-pc's*****

Standaard papiercapaciteit (vellen)

300 pagina's

550 pagina's

LDAP-ondersteuning voor snelle integratie in IT-omgevingen

Scannen naar FTP

1GB standaardgeheugen

---

*Geschat rendement gebaseerd op 19752/19798. Ga voor meer informatie naar http://www.epson.eu/pageyield

**Het maximum aantal afgedrukte pagina's per maand op basis van de prestaties van de printer, inclusief de door ISO beoordeelde afdruksnelheden en papierverwerkingsmogelijkheden.

***Hiervoor is een download vanaf de Epson-website vereist.

****Bepaald in overeenstemming met ISO/IEC 24734, dat het gemiddelde van ESAT / FSOT voor de Office Category Test voor standaardsimplex /-duplex weergeeft. Bezoek www.epson.eu/testing voor meer informatie

*****Epson-printers met iPrint moeten op hetzelfde netwerksubnet zijn aangesloten als de smartphones en tablet-pc's die worden gebruikt. Ga voor meer informatie, ondersteunde talen en apparaten naar www.epson.nl/connect

Informatie over Epson

Epson is wereldwijd toonaangevend op gebied van innovatie en biedt een uitgebreid productgamma variërend van inkjet printers en printsystemen, 3LCD-projectoren en industriële robots tot sensoren en andere micro apparatuur. Epson is toegewijd om de visie en verwachtingen van klanten wereldwijd te overstijgen en biedt customer value op basis van compacte, energiebesparende, precisie technologieën voor grote ondernemingen, thuiskantoren, handelsmarkten en industrie.

De Epson Group, geleid door het in Japan gevestigde Seiko Epson Corporation, telt wereldwijd meer dan 73.000 werknemers in 94 bedrijven, en is trots op haar voortdurende bijdrage aan het mondiale milieu en de gemeenschappen waarin de groep actief is. Zie ook de Epson Corporate website.

Informatie over Epson Europe

Epson Europe B.V., gevestigd in Amsterdam, is het regionale hoofdkantoor voor Europa, het Midden-Oosten, Rusland en Afrika. Met een personeelsbestand van 1.655 werknemers behaalde Epson Europe in het boekjaar 2012 een omzet van 1.540 miljoen euro. Zie ook de Europese Epson website

Lees meer over de Ecologische Visie van Epson.

Bestanden in de bijlage

Word-document