Epson wint de 'beste grote stand' award op ISE 2017

Persbericht   •   feb 20, 2017 11:20 CET

De deelname van Epson aan de zeer succesvolle Integrated Systems Europe (ISE) vorige week, is beloond met het winnen van een mooie award, de ‘Best Stand over 100m2’ award. Deze prestigieuze prijs is een onderdeel van de ISE Stand Design Awards en werd tijdens deze editie van ISE voor het eerst uitgereikt.

Onderstaand leest u het volledige bericht m.b.t. het winnen van de ISE Stand Design Award.

Epson wins best large stand award at ISE 2017

We’re delighted to announce that the Epson stand at last week’s Integrated Systems Europe (ISE) show won the award for Best Large Stand (over 100m²). This prestigious award is part of the ISE Stand Design Awards, and was only introduced to the show this year.

The awards, given by ISE in association with Exhibitor Magazine, and judged by a panel of exhibition industry professionals, are based on a range of criteria including how well the stand communicates the brand’s key messages, how space, graphics and lighting are used effectively, how easy it is to navigate, and its overall impact.

The Epson stand was designed to demonstrate the brightness and effectiveness of our 3LCD projector technology as well as our Moverio smart glasses. The most striking part of the stand is a dramatic demonstration of projection mapping technology, as EB-L25000U projectors – currently the brightest 3LCD laser projectors on the market – map colourful patterns onto a Formula One car mounted on a wall. This is surrounded by vivid demos of other installation, business, mobile and ultra-short throw projectors, shoot-outs against competing products, and talks from industry experts and Epson representatives, in a stand with a crisp, contemporary design and spacious feel.

Neil Colquhoun, executive director of professional displays, Epson Europe, says, “Stand design is vitally important in both creating brand identity and showcasing products to their best advantage, not to mention making sure you stand out in a crowded, noisy exhibition hall. We put a great deal of thought and hard work into our exhibition stands, so it’s incredibly gratifying to be rewarded for that effort. I’d like to say thanks to ISE and Exhibitor Magazine on behalf of the entire team for choosing us for the awards in their opening year.”

Over Epson

Epson is wereldwijd toonaangevend op het gebied van technologie en toegewijd om mensen, dingen en informatie met elkaar te verbinden door middel van efficiënte en compacte precisietechnologie. Het productaanbod van Epson loopt uiteen van inkjetprinters en digitale printsystemen tot 3LCD-projectoren, multimediabrillen, sensorsystemen en industriële robots, en wij streven naar het bevorderen van innovaties en het overtreffen van de verwachtingen van onze klanten op het gebied van inkjet, visuele communicatie, wearables en robotica.

De Epson-groep, geleid door het in Japan gevestigde Seiko Epson Corporation, telt wereldwijd meer dan 73.000 werknemers in 91 bedrijven en is trots op zijn bijdrage aan de gemeenschappen waarin de groep actief is en zijn voortdurende inspanningen om de milieu-impact te beperken.

www.global.epson.com

Over Epson Europe

Epson Europe B.V., gevestigd in Amsterdam, is het regionale hoofdkantoor voor Europa, het Midden-Oosten, Rusland en Afrika. Met een personeelsbestand van 1700 werknemers behaalde Epson Europe in het boekjaar 2015 een omzet van 1.577 miljoen euro.

www.epson.eu

Ecologische visie 2050