Een kijkje in de wereld van het mascotte-kostuum

In de zakenwereld is het noodzakelijk om opgemerkt te worden. Maar hoe zorgt iemand er nu voor dat zijn merk, zijn bedrijfsnaam en zijn logo goed afsteken tegen die van zijn concurrenten? Nou, er zijn eigenlijk een aantal zeer effectieve manieren voor marketing en adverteren. Maar welke is nu de beste? Laten we je vertellen dat je verbaasd zult zijn om te horen dat mascotte-kostuums en mensen die daarin optreden, voor veel bedrijven als de meest effectieve manier worden beschouwd.

Daarom zullen we in het artikel voor vandaag de mascotte-kostuums onder de loep nemen. Ons doel is dat we je kunnen helpen om je te verzekeren dat je goed op de hoogte raakt van alle wetenswaardigheden over mascotte-kostuums, het kiezen ervan en het optreden erin. We gaan ook kijken naar een aantal bijzondere voordelen die verbonden zijn aan mascotte-kostuums in het algemeen. Dus schenk jezelf wat te drinken in, ga lekker zitten en ga met ons mee op een tocht door de gekke en wonderlijke wereld van mascotte-kostuums.

Vierdelig miss rood kapje kostuum

Belangrijk: we hebben het hier over echte ‘Mascotte-kostuums’. Dit zijn professionele pakken in de vorm van een dier, een clown of anderszins. Het zijn beslist niet de eenvoudige carnavalskostuums, fruitkostuums of halloween-kostuums die je in de feestwinkel kunt kopen. Ook hebben we het hier niet over de dierenpakken die door grote confectieketens zoals Primark worden aangeboden. Dat zijn heel andere producten voor andere gelegenheden.

Allereerst, waarom hebben mascotte-kostuums zoveel voordelen?

Als aftrap gaan we bekijken waarom mascotte-kostuums zoveel voordelen hebben voor zowel kleine als grote bedrijven. We zetten het even voor je op een rijtje.

Je wordt beter herinnerd – Oké, laten we bijvoorbeeld zeggen dat je schrijfgerei verkoopt en dat je een kleine winkel hebt in de hoofdstraat van de stad. Er zal altijd een behoefte bestaan aan schrijfgerei, dus technisch gesproken is het een heel slimme keus om in het schrijfgerei te gaan. Het enige probleem is dat in diezelfde Hoofdstraat, een paar deuren verder en een paar deuren terug, er nog twee zaken zijn die allebei ook schrijfgerei verkopen. Plotsklaps heb je letterlijk concurrentie van beide kanten.

Wanneer mensen de stad ingaan om voor schrijfgerei te winkelen, of het nou voor werk is, voor hogeschool of academie, voor middelbare scholieren die weer naar school gaan na de vakantie – jij wilt er natuurlijk zeker van zijn dat de mensen hun schrijfwaren kopen in jouw winkel. Als je de enige winkel in de stad was die schrijfgerei verkocht, zou dit geen probleem zijn, aangezien de mensen een keer bij je langs zouden gaan en je zouden herinneren, aangezien er niet meer winkels zijn zoals de jouwe. Helaas, aangezien je concurrenten hebt, zul je minder snel herinnerd worden. En hier levert een mascotte-kostuum, op een strategische plek buiten je winkel gepositioneerd, echt pluspunten op. Een mascotte-kostuum, misschien in de vorm van een reusachtige pen of een enorm potlood waarin iemand vóór jouw zaak op drukke momenten gaat dansen, is een geweldige manier van marketing. Hiermee kun je ervoor zorgen dat jouw winkel, jouw bedrijfsnaam en bedrijfslogo goed bekend wordt en dat mensen zich deze herinneren. Stel jezelf eens twee personen voor die een gesprek met elkaar hebben en waarbij de één de ander vraagt waar hij lamineerfolie en twee pakken A4-papier kan kopen. Als de ander jouw winkel bezocht had of er slechts eenvoudig langsgelopen was, dan had hij absoluut niet de gigantische dansende pen of het gigantische dansende potlood in de straat kunnen missen. Op het moment dat dit beeld hun in het geheugen springt, is dat jouw reclame op het juiste moment op de juiste plaats. De ander zal de vrager jouw winkel aanbevelen en dan zal de laatste zich haasten naar jouw winkel op jacht naar papier en lamineerfolie.

Een heel effectieve vorm van adverteren – Het volgende voordeel van een mascotte-kostuum spreekt letterlijk voor zich. Zie je, er zijn talloze winkels op drukke Hoofdstraten en hordes mensen om zich erdoorheen te vechten. Soms is het gewoonweg onmogelijk om iedere winkel gedetailleerd te bekijken. Als mensen niet in staat zijn om iedere winkel gedetailleerd te zien, zou dit ertoe kunnen leiden dat jouw zaak over het hoofd wordt gezien. Dit kan een serieus probleem voor je opleveren. De mensen kunnen een blik op je winkel werpen, maar als jouw reclame niet tot de verbeelding spreekt, zul je nergens snel op uitkomen. Ook hier kunnen mascotte-kostuums opnieuw heel veel nut opleveren.

We stellen ons nu opnieuw iets voor: ditmaal ben je van baan veranderd en heb je een kleine broodjeszaak in de stad. Jij wilt dat zodra de mensen trek krijgen, ze aan jouw broodjeszaak gaan denken en er komen kopen. Zie jezelf door de stad lopen tegen lunchtijd. Het is een drukke dag, je hebt je ontbijt overgeslagen, je vergaat van de honger en je verlangt sterk naar een BLT-sandwich (een sandwich met bacon, sla en tomaat). En opeens zie je in de verte een enorme sandwich vrolijk dansen in de straat vlak tegenover een broodjeszaak met een prima uitstraling. Al je gebeden om een lekker broodje zijn eindelijk verhoord. Je loopt simpelweg de sandwich achterna, loopt de broodjeszaak binnen, bestelt je sandwich en een prachtige win-win situatie is gerealiseerd. Mascottes maken niet alleen reclame, maar je kunt de kostuums ook helemaal aanpassen naar wens met bijvoorbeeld de bedrijfskleuren of zelfs compleet met je bedrijfslogo.

Matrozen geliefde kostuum

Mascottes geven stof tot praten – Nog een groot voordeel van een mascotte vlak de deur van jouw zaak of zelfs in je zaak als deze groot genoeg is, is het feit dat zij stof geven tot praten. Kijk, als mensen beginnen over het onderwerp ‘eten’ – en laten we eerlijk zijn: voedsel is leven, dus dat onderwerp zal eerder vroeg dan laat aan de orde komen in gesprekken – en ze hebben het over sandwiches, dan zal jouw dansende sandwich mascotte kostuum ze meteen te binnen schieten.

De mensen zullen zich hun bezoekje aan de Hoofdstraat van de stad herinneren en vervolgens zullen ze jouw winkel noemen en de mascotte. Dit is geweldig, omdat het helpt om merkbewustzijn te vergroten in dit hele proces. Mensen zullen jouw merk namelijk in verband brengen met sandwiches, en wanneer ze maar ergens een gigantische sandwich zien dansen (en die zijn er meer in drukke steden en grote steden dan je zou denken ), zullen ze zich meteen jouw zaak herinneren. Je kunt ditzelfde principe nemen en het van toepassing brengen op welke zaak dan ook en welk mascotte-kostuum. Breng je eens een stel hongerige kantoormedewerkers in gedachten. Twee collega’s komen net na hun lunch-pauze terug op kantoor en vertellen hun hongerige collega’s dat ze net de stad in waren geweest: “Wat denk je, wij zijn net de stad in geweest en zagen een ontzettend leuke dansende sandwich in de straat, net buiten een nieuwe broodjeszaak. We dachten: laten we het eens proberen en we hebben nog nooit zo’n lekkere sandwich gegeten. Je moet het zeker eens gaan bekijken. Je kunt het niet missen: het is de winkel waar buiten iemand als een enorme sandwich buiten staat te dansen.”

Mascottes leveren gratis reclame op – We leven nu in wat veel mensen het ‘digitale tijdperk’ noemen. Er zijn namelijk meer en meer mensen met smartphones en allemaal andere high-tech dingen dan ooit tevoren. Vanwege dit is het wel heel makkelijk om een plaatje te schieten of een filmpje op te nemen. Het is niet meer dan je telefoon uit je broekzak halen, op een knopje drukken en klaar is Kees.

Mensen vinden het heerlijk om een leuke selfie te maken deze dagen en het lijkt erop dat mensen de verleiding amper kunnen weerstaan om hun telefoons te pakken en een leuke selfie te maken met een knul of een meid in een mascotte-kostuum. Alleen worden deze plaatjes niet opgeslagen in het geheugen van de telefoon om thuis te bekijken. Ze worden meteen geüpload op diverse social media met het verzoek om te liken, te delen en er een commentaar bij te zetten.

Nu, wanneer iemand een selfie van zichzelf uploadt en dat is nou net een selfie mét de bedrijfsmascotte en vóór jouw winkel, dan betekent dat dat iederéén van zijn vrienden die online is, het plaatje ziet. Zo kunnen zij jouw winkel zien en je mascotte. Als je zelf social media gebruikt voor je eigen voordeel en een bedrijfspagina maakt, dan kunnen de mensen die deze plaatjes aanklikken, jou in hun opmerkingen taggen of jouw winkelsite bezoeken. Nu maken zij reclame voor jou! Zodra ze een bezoekje brengen en een sandwich kopen, zullen veel van hen in de verleiding komen om plaatje van de sandwich te uploaden. Zodra hun vrienden het plaatje zien, zullen ze trek krijgen. Als het plaatje leuk vinden, hoeven ze niet te vragen waar ze heen moeten gaan of waarnaar ze op zoek moeten gaan. De klanten met de mobiele telefoons hebben al jouw advertentiewerk al overgenomen. Het enige wat voor jou belangrijk is, is dat je heerlijke sandwiches maakt, terwijl een knul of een meid in een mascotte-kostuum je helpt de aandacht te trekken naar jouw zaak, en terwijl je klanten voor jouw producten, service en de plek op de social media reclame maken.

Gelegenheden voor promotie – We blijven nog even bij social media. We zullen nu gaan kijken naar een strategie die meer en meer bedrijven over de hele wereld met veel succes toepassen. Ze zetten een mascotte vóór hun winkel en moedigen klanten aan om selfies te maken mét de mascotte. Vervolgens vragen ze de klanten om hun bedrijfspagina te liken, het plaatje van henzelf mét de mascotte te uploaden en het bedrijf te taggen. Gewoonlijk is de beloning iets als een gratis consumptie of een gratis sandwich, enz. of welk product maar relevant is voor je zaak. Feit is echter dat mascotte-kostuums talrijke mogelijkheden bieden voor promotie. Daarmee kun jij prominenter worden op de social media. En dat kan jou weer helpen om merkbewustzijn op te bouwen. Op deze manier kun jij weer meer verkoop genereren en meer geld. Vanuit handelsoogpunt is een mascotte-kostuum een voor de hand liggende en logische keuze.

Tips voor hoe je een mascotte-kostuum moet kiezen en dragen

Het is allemaal goed en wel om te praten over de vele voordelen die mascotte-kostuums bieden aan de mensen met een eigen bedrijf. Alleen moet er wel iemand zijn die het mascotte-kostuum draagt en die iemand zou jij wel eens kunnen zijn. Als dat zo is, willen we hier eens gaan kijken naar een paar tips over hoe je een mascotte-kostuum moet kiezen en hoe je er eentje op de juiste wijze kunt dragen.

Ga in zee met een betrouwbare leverancier – Mascotte-kostuums kunnen jaarlijks miljarden aan winst opleveren voor een grote groep bedrijven over de hele wereld. Het zal je daarom niet verbazen om te horen dat het niet moeilijk is om mascotte-kostuums te kopen op het Internet. Wat echter wel moeilijk is, is een mascotte-kostuum kopen van goede kwaliteit. Je bent niet geïnteresseerd in een goedkoop carnavalskostuum uit de feestwinkel. Ook wil je geen goedkoop dierenpak van een grote confectieketen. Kijk, je wilt een prima-uitziend kostuum van goede kwaliteit, dat lekker zit, waarvan de ventilatie goed is en waar je makkelijk in en uit kunt. En precies hier komen bedrijven als Larshor.nl in beeld. Larshor’s mascotte-kostuums zijn nogal beroemd, aangezien ze er niet alleen fantastisch uitzien, maar ook ongelofelijk comfortabel zitten. Ze hebben zelfs ingebouwde waaiers en koelsystemen om te garanderen dat de drager zich goed voelt.

Zeug korte pluche mascotte kostuum

Zoek altijd naar een betrouwbare leverancier wanneer je je mascotte-kostuum koopt. Goedkope mascotte-pakken zien er niet alleen beschamend uit, en kunnen ervoor zorgen dat je bedrijf uitgelachen wordt, maar ze kunnen de drager van het pak ook in gevaar brengen. In het bijzonder bij warm weer.

Drink absoluut voldoende water – Voordat je in het pak stapt, is het van het grootste belang om je te herinneren dat je vochthuishouding goed op peil blijft. Dus het wordt echt aangeraden om echt genoeg water te drinken. Kijk, eenmaal in het pak, zelfs als je in een koel, goed-geventileerd pak loopt, zoals die die Larshor verkoopt, zul je het heet krijgen en zul je gaan transpireren. Wanneer je zweet, verlies je onontbeerlijke mineralen en vloeistoffen, hetgeen zou kunnen leiden tot dehydratatie. Dit kan een fatale afloop hebben.

Voordat je in het pak gaat, moet je absoluut voldoende water drinken. Probeer zo mogelijk een koele fles water bij je te dragen om slokjes uit te kunnen nemen, terwijl je in het pak zit. Neem alleen wel kleine slokjes, want het laatste wat je wilt, is dat je iedere 10 minuten een plasje moet doen, omdat je teveel water ineens hebt gedronken. Het is namelijk een hele klus om jezelf in en uit een mascotte-kostuum te hijsen.

Draag gemakkelijke kleding – Het maakt niet uit hoe comfortabel het kostuum is, als je er eenmaal in zit, zul je je toch een beetje beperkt voelen in je bewegingen. En het kan daardoor energie kosten om gemakkelijk te bewegen. Het laatste wat je zou willen is dat je ongemakkelijke kleding draagt met weinig bewegingsvrijheid, vóórdat je het kostuum aantrekt. Spijkerbroeken bijvoorbeeld zijn niet ideaal, aangezien ze dik zijn en zwaar. En als spijkerbroeken de verkeerde maat hebben, dan kunnen ze zelfs een beetje strak voelen en striemen in je middel. Kies daarentegen lichte en luchtige kleding waarmee je vrijelijk kunt bewegen, zonder dat je je zorgen hoeft te maken voor oververhit te worden of je heel erg beperkt te voelen in je bewegingen.

Kleed je nooit om in het openbaar – Zelfs als je simpelweg het mascotte-pak zo over je dagelijkse kleding draagt, mag je mensen uit het publiek NOOIT laten zien dat je het kostuum aantrekt. Dit is een ongeschreven regel uit de mascotte-wereld. De reden hiervoor is dat dit de illusie en het plezier kan bederven. Als mensen jou het kostuum aan zien trekken in een stil hoekje van de winkel of in de straat, dan weten ze dat jij het bent die erin zit. Dan is de magie verdwenen. Kleed je om waar je echt beschut bent, zodat er geen kans is dat iemand je in het pak ziet stappen.

———————————————————————————————————————————————————

Dit artikel komt uit:

• mascotte
  • halloween kostuum

Deze webshop is speciaal ingericht om jou de keuze te geven uit de mooiste soorten Sexy lingerie, Corset,Tankini,Badpakken, Jurken,Cocktailjurk,Strandjurkjes,Mascotte pak,Telefoonhoesjes en andere mode accessoires.

Om onze klanten de beste service aan te bieden vergoeden .