Unibet Nederland

FACE-OFF TIME!

Nieuws   •   sep 23, 2010 16:09 CEST

KHL League: De Kontinental Hockey League is een internationale competitie, begonnen in Maart 2008 om de succesvolle ontwikkeling van het Russische Ijshockey te promoten. Maar ook andere Europese landen doen mee. IJshockey op zeer hoog niveau. Wedden op deze snelle sport doe je uiteraard bij Unibet.

Wedden op de KHL? Wat is het dan precies? De KHL stamt voort uit deRussische Hockeyfederatie. Deze gaf de KHL groen licht waarna het beheer onder laatstgenoemde federatie kwam. De hoogst gekwalificeerde ploeg uit Rusland mag zich dan ook Russisch kampioen noemen. De competitie bestaat uit 4 divisies, allen genoemd naar grootheden uit het roemrijke Russische hockeyverleden: Vsevolod Bobrov, Anatoly Tarasov, Valery Kharlamov en Arkady Chernyshev. Wed online mee op deze spannende competitie bij Unibet

24 clubs uit Rusland, Wit-Rusland, Letland en Kazachstan strijden van september tot april om de felbegeerde Gagarin Cup. Deze cup is, zoals je al verwacht waarschijnlijk, vernoemd naar de Russische ruimtevaartpionier. In het reguliere seizoen spelem alle teams 56 wedstrijden. Hierna is bekend wie de play-offs zal halen. De beste 16 teams zullen hierin onderling uitmaken wie er met de beker vandoor gaat.

Wedden op ijshockey is leuk. Verdiep je in de NHL van Europa en maak je voorspelling.

Wij zijn klaar voor de face-off!