Motomax media

00/24 Watchworld for Scandinavia nu tillgänglig som digital tidning.

Persbericht   •   feb 08, 2011 13:44 CET

-Klockälskare från över 50 länder har redan upptäckt möjligheten att beställa de bästa klocktidningarna i världen via Zinio, vilket ökar antalet läsare per nummer med flera tusen, säger Motomax Medias förlagschef Harry Wijnschenk.

Holländska förlaget Motomax Media har legat i främsta ledet när det gäller digital publicering ända sedan papperslösa tidningar blev en realitet. De publicerade världens första iPad applikation för en klocktidning och har sedan dess lanserat två av sina klocktidningar via Zeno newsstand. Klockentusiaster över hela världen kan köpa och läsa Holländska 00/24 Horloges och den engelska systertidningen 00/24 Watchworld sedan augusti 2010. Nu finns även den skandinaviska editionen 00/24 Watchworld som digital tidning exklusivt via Zinio. Tidningen kan köpas och läsas på PC, laptop och iPads. Inom ett par veckor kommer det även att går att beställa  tidigare utgåvor av den skandinaviska utgåvan. Se mer på

MotoMax Media B.V.

Productions