ebookers.nl

EBOOKERS.NL ONTVANGT EERVOLLE VERMELDING VOOR UNIEKE BEST PRICE TOOLS

Persbericht   •   okt 14, 2010 12:23 CEST

Gisteravond ontving online reiswebsite ebookers.nl de Eervolle Vermelding voor Innovatie op de Travelution Website van het Jaar verkiezing. De jury, bestaande uit 3 reisbranche professionals met als voorzitter Maurice de Hond, complimenteerde ebookers.nl met haar vooruitstrevende ideeën en innoviteit in de vorm van haar Best Price concept; 5 unieke tools speciaal ontworpen voor klanten om hen te helpen simpel en snel de beste deals te vinden voor hun vluchten, hotels, weekend- en citytrips en autohuur.

Het reisvakblad stelde een lijst samen van 15 genomineerden en reikte de Eervolle Vermelding uit tijdens een feestelijke ceremonie in toprestaurant Niven in Rijswijk.

"We zijn zeer trots op deze Vermelding", zegt Pelle Svensson, Hoofd Marketing van ebookers Benelux & Nordics. “We zullen doorgaan met luisteren naar de feedback en wensen van onze klanten zodoende onze huidige tools verder te verbeteren en om nog meer nieuwe, slimme tools te ontwikkelen".

Eerder dit jaar lanceerde ebookers.nl de eerste Best Price tools, te weten de Prijsgrafiek met Smart Alert, de Promotie Agenda en de Prijskalender. Recentelijk werd daar de Weekendtrip Zoeker aan toegevoegd, een tool die dmv. filters op budget en vliegtijd de ideale weekendtrip voor de klant vindt.

- einde bericht -

Ebookers is één van Europa’s meest vooraanstaande online reisbureau’s, die waarde hecht aan het makkelijker maken van de reisbeslissingen van haar klanten en een product aanbiedt van uitstekende kwaliteit voor de laagst mogelijke prijs. Ebookers.nl is de website die de Nederlandse markt bedient op gebied van vliegtickets, hotels, autohuur en citytrips. Ebookers is een merk van Orbitz Worldwide (NYSE: OWW) dat al meer dan 20 jaar bestaat. Orbitz heeft zeer goede relaties met de diverse aanbieders van reisproducten en kan hierdoor een enorme keuze bieden uit meer dan 200 luchtvaartmaatschappijen, 95.000 hotels wereldwijd en autohuur van bijna alle gerenommeerde, internationale autoverhuurbedrijven. www.ebookers.nl