Epson Nederland

Epson demonstreert nieuwste flexibele technologie voor interieurdecoratie op Heimtextil

Persbericht   •   dec 09, 2015 12:46 CET

Tijdens de Heimtextil-beurs (12-15 januari 2016, Messe Frankfurt, stand E15 Hal 4.0) zal Epson Europa de nieuwste reeks aan SureColor dye-sublimatieprinters tonen, speciaal ontwikkeld voor de productie van stoffen voor in huis en voor andere huishoudelijke spullen. De printers zijn eenvoudig in gebruik, betaalbaar en bieden volledige flexibiliteit voor iedereen die kleine tot middelgrote hoeveelheden hoogwaardige en op maat gemaakte interieurdecoratie wil afdrukken.

De SureColor SC-F6200 en SC-F9200 printers maken gebruik van Epson’s PrecisionCore-technologie en TFP-printkoppen voor continu en betrouwbaar resultaat. Voor gebruikers die grote hoeveelheden stoffen voor in huis met superieure kleur en kwaliteit willen bedrukken, biedt de SC-F9200 64-inch-printer de complete oplossing. Uitgerust met Epson’s HDK Black-inkt, zorgen de printers voor diepe, neutrale zwarte vlakken en dichte schaduwen. De printers hebben bijkomend voordeel van twee hoge capaciteit inktbevoorradingssystemen, die zorgen voor langere, ononderbroken printbeurten en minder tijd voor het aanvullen van inkt. De flexibele SC-F6200 44-inch printer is in staat om een breed scala aan hoogwaardig geprinte stoffen voor in huis te produceren, en daarnaast ideaal voor het afdrukken op harde onderlagen als tafelbladen, mokken, bestek, vazen en onderzetters.

Meer informatie is te lezen in het Engelstalige persbericht

Informatie over Epson

Epson is wereldwijd toonaangevend op gebied van innovatie en toegewijd om de visie en verwachtingen van klanten wereldwijd te overstijgen met oplossingen variërend voor thuis, op kantoor en voor commerciële en industriële ondernemingen. Het productassortiment van Epson bestaat uit inkjetprinters, printersystemen, 3LCD-projectoren, industriële robots, multimediabrillen en sensorsystemen die zijn gebaseerd op compacte, energiebesparende en nauwkeurige technologieën.

De Epson Group, geleid door het in Japan gevestigde Seiko Epson Corporation, telt wereldwijd meer dan 73.000 werknemers in 94 bedrijven, en is trots op haar voortdurende bijdrage aan het mondiale milieu en de gemeenschappen waarin de groep actief is. Zie ook de Epson Corporate website.

Informatie over Epson Europe

Epson Europe B.V., gevestigd in Amsterdam, is het regionale hoofdkantoor voor Europa, het Midden-Oosten, Rusland en Afrika. Met een personeelsbestand van 1.655 werknemers behaalde Epson Europe in het boekjaar 2012 een omzet van 1.540 miljoen euro. Zie ook de Europese Epson website

Lees meer over de Ecologische Visie.