Intel Security

Intel Security biedt partners demand-generation kit voor Office 365-klanten

Persbericht   •   aug 13, 2015 09:49 CEST

Schiphol-Rijk, 13 augustus 2015 - Intel Security heeft voor channelpartners een gratis demand-generation kit samengesteld, waarmee zij klanten kunnen benaderen die overstappen naar Microsoft Office 365. De kit bestaat onder andere uit een Getting Started Guide, een Conversation Guide, een basispresentatie, een co-branded e-mailsjabloon, white papers, achtergrondinformatie en meer. Ook kunnen partners de Intel Security Phishing Quiz inzetten om klanten te wijzen op het belang van goede e-mailbeveiliging.

Microsoft Office 365 biedt klanten voordelen op het gebied van productiviteit, flexibiliteit en efficiency. Op het gebied van beveiliging - en dan met name e-mailbeveiliging - liggen er voor channelpartners echter aanzienlijke kansen. Hoewel Office 365 zelf ook een aantal beveiligingsfuncties biedt, is er meer nodig om klanten te beschermen tegen de zeer doelgerichte, geavanceerde en snel veranderende spearphishing aanvallen van vandaag. Volgens McAfee Labs begint 95% van de doelgerichte aanvallen op organisaties met spearphishing e-mails. E-mail blijft een krachtig zakelijk communicatiemiddel, daarom is het belangrijk dit middel goed te beschermen, zodat bedrijfsinformatie, systemen en netwerken veilig zijn.

Dit gegeven biedt channelpartners nieuwe omzetkansen, doordat zij er voor kunnen zorgen dat klanten niet kwetsbaarder worden wanneer ze overstappen op een e-maildienst in de cloud. McAfee Email Protection biedt extra beveiligingslagen voor Office 365, waarmee klanten beter en sneller beschermd zijn.

Om partners te helpen met klanten de discussie aan te gaan over de noodzaak voor aanvullende beveiliging, heeft Intel Security een complete toolkit samengesteld met alle benodigde informatie en handige hulpmiddelen. Partners kunnen ook gebruikmaken van de Intel Security Phishing Quiz, die makkelijk en snel aangepast kan worden aan de wensen van individuele partners. Deze phishing quiz helpt om klanten duidelijk te maken in hoeverre medewerkers in een organisatie in staat zijn om phishing e-mails te onderscheiden van legitieme e-mails. Tienduizenden zakelijke gebruikers uit de hele wereld hebben deze phishing quiz al gedaan en slechts 6% wist met succes de juiste e-mails als legitiem of als phishing te identificeren. Er is dus zeker een noodzaak voor goede e-mailbeveiliging.

Naast de demand-generation toolkit biedt Intel Security partners een compleet en winstgevend partnerprogramma waarmee zij hun omzet en marge aanzienlijk kunnen verbeteren.

De demand generation kit is gratis beschikbaar voor geregistreerde Intel Security-partners.

McAfee is nu onderdeel van Intel Security. Met zijn Security Connected-strategie, innovatieve benadering van beveiliging die door hardware wordt ondersteund en Global Threat Intelligence, focust Intel Security zich op het ontwikkelen van proactieve, bewezen beveiligingsoplossingen en -diensten die systemen, netwerken en mobiele toestellen van bedrijven en eindgebruikers over de hele wereld beschermen. Intel Security combineert de ervaring en expertise van McAfee met de innovatiekracht en bewezen prestaties van Intel om van beveiliging een essentieel onderdeel van iedere architectuur en ieder automatiseringsplatform te maken. Het is de missie van Intel Security om iedereen het vertrouwen te schenken om veilig te leven en te werken in een digitale wereld.