MyTrendyPhone.nl

LG lanceert de Quick Window case voor LG G2

Persbericht   •   aug 07, 2013 21:32 CEST

Flip Covers zijn erg populair en bieden bescherming voor het scherm van je smartphone zonder een enorme, dikke case te gebruiken. Toen Samsung de Galaxy S4 lanceerde kwam het bedrijf meteen met een S View Cover, die in feite een herontworpen flip cover is met een kleine opening aan de voorzijde, zodat gebruikers meldingen kunnen zien. LG introduceerde ook een soortgelijke case voor de LG G2, genaamd Quick Window.

LG Quick Window

LG heeft onlangs onthuld enkele details over de LG G2. Dit toestel is de opvolger van de LG Optimus G, maar het bedrijf zal het woord 'Optimus' niet meer gebruiken voor hun high-end apparaten. Wat we weten over de G2 is dat het apparaat een snelle Qualcomm Snapdragon 800 chip heeft en het zal worden uitgerust met een vingerafdruk-scanner aan de achterkant.

De Quick Window is een van de high-end accessoires voor de G2 die LG heeft geïntroduceerd. Dit is een flip-stijl cover met een klein vierkant venster aan de voorzijde, die een beetje van het scherm toont. Informatie die kan worden gezien door de uitsparing zijn: tijd, weer, nieuws, wekker, muziekspeler en inkomende berichten en telefoontjes.

Met de Quick Window kan je het weergave thema op het scherm kiezen. Hiermee kan je een bepaalde kleur van de cover kiezen en dan kiezen voor een Quick Window thema, en daardoor volledig het uiterlijk van je telefoon veranderen.

De LG G2 Quick Window zal beschikbaar zijn na de lancering van de LG G2 en het kan worden gevonden in de volgende kleuren: zwart, blauw, mint, roze, paars, wit en geel. De prijs is niet bekend, maar het zal naar verwachting veel lager zijn dan de kosten van S View Cover van Samsung.

MyTrendyPhone.nl verkoopt hoge kwaliteit iPhone accessoires, iPhone hoesjes en covers, iPad accessoires, Samsung accessoires en nog veel meer. We hebben veel producten voor smartphones, tablets, speelconsoles, laptops en computers. We bieden hoogste kwaliteit producten tegen zeer redelijke prijzen. Bezoek onze online winkel en vind een iPhone 5 hoesje, iPhone cover, iPad case, Galaxy S3 tasje - wat u ook nodig hebt.