Thule Group

Thule EasyFold zet nieuwe standaard in compacte en opvouwbare fietsdragers

Persbericht   •   apr 04, 2013 13:17 CEST

De nieuwe Thule EasyFold opvouwbare fietsdrager is je ideale gezelschap wanneer je je fiets mee wil nemen op nieuwe avonturen. Hij is ingevouwen niet groter dan een standaard koffer en neemt dus weinig plek in in de auto of thuis. Met een draagcapaciteit van 60 kilo kan de Thule EasyFold alle typen fietsen aan, inclusief elektrische fietsen en robuuste mountainbikes. De Thule EasyFold is nu beschikbaar op de markt voor 558 euro (met 7-polige stekker) of 609 euro (met 13-polige stekker).

Het opbergen van een fietsdrager is voor veel mensen een probleem. Simpelweg omdat ze er de ruimte niet voor hebben in huis, in hun auto of beide. De nieuwe Thule EasyFold laat zich in twee eenvoudige handbewegingen omtoveren tot een handzaam pakket. En met de optionele opbergtas is de fietsdrager eenvoudig mee te nemen en op te bergen.

De Thule EasyFold is ergonomisch ontworpen, zodat de drager heel eenvoudig uit te vouwen en bevestigen is. Tegelijkertijd kan de fietsdrager alle typen fietsen aan. Door de laadcapaciteit van 2 x 30 kilo, is de drager zelfs geschikt voor e-bikes en zwaardere MTB’s. En met de grote tussenruimte tussen fietsen (22 centimeter) is er ook ruimte voor brede sturen. Daarnaast is de EasyFold geschikt voor fietsen met een lange wielbasis, zoals downhill mountainbikes.

De nieuwe EasyFold is sterk en licht dankzij de toepassing van aluminium en andere sterke en lichtgewicht materialen. De fietsdrager voldoet aan de strengste veiligheidstesten en kent een garantietermijn van vijf jaar. Voor verkoopadressen: www.thule.com

Over Thule Group
Thule Group is wereldmarktleider op het gebied van producten waarmee mensen alles van waarde op betrouwbare, veilige en stijlvolle wijze kunnen vervoeren. Onder het motto Active Life, Simplified biedt Thule Group producten in vier marktsegmenten: Outdoor (uitrusting en dragers voor fiets-, water- en wintersport, dakboxen, fietstrailers en wandelwagens), Bags (laptop- en cameratassen, rugzakken, fietstassen etc.), Towing (trekhaken en aanhangers) en Work Gear (ladderdragers, gereedschapskisten etc.).
Thule Group heeft ca. 3400 medewerkers in meer dan 50, over de hele wereld verspreide, productiefaciliteiten en verkoopkantoren. De omzet in het jaar 2012 bedroeg 5,8 miljard Zweedse Kronen.

Lees meer op www.thulegroup.com